nak ikut.....

Monday, November 19, 2012

Lelaki dan tandas tidak dapat di pisahkan?

Anda tahu hari ini hari apa??

Yup…hari isnin…Tetapi selain itu, apa yang istimewanya hari ini??

Hari aku kahwin?? Oh tidak!!!! Hari ini adalah hari LELAKI….dan juga hari TANDAS sedunia!!!!!!

Kalau aku sebut “LELAKI”, apa yang anda bayangkan?? Bayangkan aku?? Oh tidakkkk!!!! Hahahah

Mesti anda semua terbayangkan lelaki-lelaki kacak dan idaman kamu kan….terutamanya perempuan la…. mesti terbayangkan Adam (aaron aziz) kan??

Tetapi kalau aku sebut “TANDAS”, apa pula yang anda bayangkan?? Aku bayangkan, sekarang ini, tandas awam pun sudah kena bayar….30sen pula tu paling murah….

DAN Jika aku sebut “TANDAS LELAKI”, apa pula yang anda bayangkan?? Aku ada Tanya kawan perempuan aku tadi…

“Apa yang kau bayangkan mengenai tandas lelaki??”

“BUSUK!!!!”

Krik….krik…krik….bunyi cengkerik! Aku Speechless hahah Betul ke tandas lelaki busuk?? Sejak aku guna selama ini, ok je aroma yang aku hidu…. Tak ada yang menusuk hidung aku pun heheh Tapi aku pelik la, perempuan je yang selalu kata tandas lelaki busuk…tetapi lelaki tidak pula berkata begitu… adakah mereka pernah masuk?? Confius kejap!!!!

Jadi sempena hari lelaki dan tandas sedunia hari ini, aku hendak meraikannya…..aku nak duduk dalam tandas berjam-jam lamanya hahahha

bagaimana penjaga kaunter tu tahu kita buat urusan apa kat dalam tandas? heheh

p/s: Nak boikot Mc Donald bukan hari ini sahaja….bukan sebab hari ni Mc Donald bagi burger percuma, tetapi boikot la selama-lamanya kalau betul-betul hendak boikot.

2 comments:

tahir sumar said...

Free Bollywood hot News, Bollywood Top Hot Actress and Hot Desi Girls Beautiful hot Pictures.
hotentertainnews.blogspot.com

tahir sumar said...

Most Popular and Famous Vehicles, Latest Speed Cars, Sports Cars Info and Pictures.
worldlatestvehicles.blogspot.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...