nak ikut.....

Tuesday, March 10, 2009

Maksud Di Sebalik Gambar

Gambar di atas ni membawa banyak maksud tersirat tau…Cuba tngok betul2 pasti anda akan jumpa makna tersirat tu…Disini aku senaraikan apa yang aku faham dari gambar ini. Klu ada lagi yang korang faham maksud tersirat silalah senaraikannya yerk..huh
a)
Aku seorang yang tinggi huhuu…(sila rujuk entri aku sebelum ini)
b)
Sape kate aku x pakai kain pelikat?? Huh ni buktinya aku lelaki melayu terakhir..
c)
Di tangan perempuan mesti ada something untuk di pegangkan???x kira la handphone, beg atau apa2 la…pelik2!!
d)
Perut aku kelihatan kurus…sebab tu mamat tu cucuk perut aku…jeles r tu haha
e)
Klu bergambar je…mesti secara automatic tangan sesape aje akan terangkat untuk tunjuk symbol peace…kenapa yerk???

8 comments:

piNky LuCiA said...

yeke pompuan mesti ade something utk di pgg kt tgn nya? hehehe.. tak kot.. itu kebetulan je kot..

Anonymous said...

ko dah kurus ke kj??
huhuh

Kapten Luffy said...

rambut ko macam superman

WeBViDeOKLiP said...

ade org pendek dlm gambar nie
hehehe

nurul azida ahmad said...

ada 2 org pempuan dan 2 orang lelaki dalam gambar ini..

Anonymous said...

erm..tangan razi tu macam ade maksud lain jer tu..haha

tukang karut said...

hahahhah~
betol la kot
pompuan skee pegang barang
peace tu ta dapat nk cari sebab nyer
hahaha

Lea Isnawi said...

selain peace..
tiap kali nak amek pic..
secara automatik..
muscle2 kat mulut akan berfungsi..
kite akan tersenyum dengan penuh ke'macho'an dan ke'cute'an..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...