nak ikut.....

Thursday, February 26, 2009

Lelaki tinggi lebih menarik??

Ish TENSEN r…bila kena tangkap gambar je mesti aku orang pertama yang kena berdiri barisan paling belakang sekali..bukan aku nak tapi terpaksa sebab aku tinggi…org lain mesti ingat aku nak sorok perut aku yang boroi tu…tak!tak! k…perut aku maintain slim k…Tapi betul ke lelaki yang tinggi ni lebih menarik??(saja post entri ni sebab nak merawat hati yang lara huhuu).Bukan aku kata k…aku x suka lah masuk bakul angkat sendiri huhu..tapi aku terbaca satu artikel di majalah…Dalam satu kajian yang dilakukan di Britain telah menemui teori bahawa lelaki tinggi sememangnya menarik secara SEKSUAL. Postur tubuh yang tinggi dan berbadan tegap dikatakan menjadi dambaan setiap wanita. Sebaliknya, majoriti lelaki yang tinggi, sukakan wanita yang lebih rendah..rasanya betul kot…Aku pernah bertanya kepada kawan gurl aku, suka lelaki yang tinggi atau yang rendah??…dan seperti yang aku telah jangkakan.. jawapannya..dia mahu lelaki yang tinggi…tetapi yang aku hendak sangat tahu adalah jawapan kepada persoalan “kenapa??”..dia kata nanti kalau sudah kawin,bile lelaki tu peluk dia,elok je dia punya kepala terletak pada dada lelaki tu...baru la bermakne pelukan tu...tapi kalau dah tidak dapat sangat yang tinggi, dpt yg rendah pun ok..comey dan org kata murah rezeki kalau suami rendah...tergelak aku mendengar pandangan dia…korang mesti ada pandangan tersendiri kan???
gambar terkini yang aku kena berdiri pada barisan paling belakang sekali

20 comments:

Indera said...

Huhuhu...mang bersyukurlah sapa yg tinggi!. aku ni rendah n renfang. cam bonsai jer
huhuhu
Alhamdulilah, masih leh hidup lagi!

zua the great said...

alaaa..dah pompuan tu bg hint kat ko yang dia minat kat ko lar..sbb tu dia kata minat org tggi..sbb depa igt ko hint kat diorg..hehehehe..
cuba kalu yang depa minat tu rendah,tanya diorg..sure diorg akan kata : ''tinggi ke rendah ker,sama jer..yang penting hati budi''..hehehehe

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

same je laa... tinggi tU satu kelebihan je... bukan kata orang rendah tak menarik okie.. :P
yang penting bile Tuhan da anugerahkan sesuatu kelebihan pada kita jangan sOmbong laa.. huhu~

ReD said...

btol3...hihi
aku sokong pndapat pmpn yg kate bab pelok tu..hihi

Ejaylicious said...

Mmm....best apa tinggi. Dapat la jadi model catwalk ker....yang aku ni ayam katik ni..hihi. Nak pilih baju pun kena cari size yang sesuai...

pink_butterfly said...

mana satu kah anda dlm pixie tsbut?


haha

cima said...

tp kalo cima
cima mmg nk yg tinggi pon
sebab baru nampak sepadan ngan cima
sebab cima pon tinggi gak
peace? *-*

ijechan said...

haha. setuju ng alasan bila tidur, kepala elok kat dada boi.. baru best! haha. =P

piNky LuCiA said...

klu diberi pilihan.. mmg aku suka lelaki tggi.. sbb aku suka dongak kan kepala aku bila bckap ngn lelaki.. bab peluk memeluk ni.. aku no komen laa..hihi..

hmm.. tp bila ade ngn lelaki tggi ni.. rs mcm selamat je.. rs terjaga je.. hehehe.. tp mmg majoriti pompuan suka laki tggi la.. waaa.. my b sbb aku pendek kot.. huhuhu.. tak nak bg cucu2 ikut aku.. hehehe

mynmeisazm :) said...

woohoo!
aku tinggi!
peluk aku peluk aku!!
haha ini dh kire sexual harassment nih

Monkey D Luffy said...

perempuan jer nak memilih ker? huuhu

KJ-kun said...

Indera: yup bersyukur apa yang ada mesti ada hikmahnya...

zua the great: memandai je...ko ni macam dr cinta plak...tahu2 je hint huhu...

Atiqahadnan: Betul! Betul! betul!...jgn sombong plak..

Red: Ko ni memang suka bab peluk2 kan huhu..

Ejaylicious: Yang rendah pun boleh jadi model..model KIKO huhu..jangan marah gurau aje..

pink_butterfly: Tekan la gambar tu...kan ada nama huhu

cima: BErapa tinggi cima??jarang jumpa gurl tinggi..

ijechan: Kepala hanya boleh diletak pada dada pasangan yang sah sahaja k...huhu

piNky LuCiA: Nenek rendah sebab nenek bongkok huhu

mynmeisazm: yeke ko tinggi azam?? dalam gambar mcm ko rendah je huhu

Monkey D Luffy:hahah...kapten pun mesti kuat memilih gak kan??

mynmeisazm :) said...

erm...
antara 175-180 cm.
tinggi x?
tinggi kot.
huhuh

H a r i z H said...

eh, kalu aku cakap aku 175 cm, aku tinggi ke tak ah?

-eni- said...

ko sure ko x boroi???
baek ko cakap btl2....
wawawa

sheryn clyde said...

erm...masa aku jmpe ko ari 2 pn mmg tggi pn...sampai skit pale aku dongak..hahaha
bile ko duduk br la ok sket.hehe

siapa dia said...

kalo lelaki rendah,
kan murah rezeki..hik3

piNky LuCiA said...

kj : waaa.. bongkok kah aku?

azm & hariz : bg aku laa.. korg ni da cukup tggi da.. tak tahu laa pompuan lain kata korg pendek plak.. hehehe.. sbb aku kan pendek je.. huhu

Anonymous said...

assalamualaikum, tinggi saudara berapa?
berape 'cm'kah yg dianggap tinggi bagi lelaki?
mnarik jugak topik ni...haha
tapikan, ramai laki tinggi yang pemalu tu yg lmbat masuk line. kalo ngorat confirm dapat eh.

bina badan said...

Dapatkan panduan bina otot badan disini...agar anda lebih tuff dan macho....jgn segan2....miliki badan impian anda bermula disini...kami ajarkan cara yang selamat dan mudah diikuti...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...