nak ikut.....

Monday, January 2, 2012

Seronok kerja apabila orang lain cuti…

Puas aku bercuti selama seminggu di Kuala Lumpur minggu lepas….dimana aku bercuti dan kawan-kawan aku yang lain pula bekerja..aku dengan niat jahatnya telah mesej kawan-kawan aku yang bekerja pada waktu itu..

“Bestnya tidur di atas katil ini pada waktu ini”

Dimana mesej itu pasti membuat kawan-kawan aku yang bekerja cemburu dan marah HAHA…Dan biasalah, apabila kita buat jahat kita tidak sedar kesannya…sudah terkena baru rasa hendak insaf dan taubat HAHAH….aku tidak sindir siapa-siapa kay….yang makan cili terasa la pedasnya HAHA… Dan pagi ini, tiba-tiba telefon bimbit aku berbunyi banyak kali…menandakan ada mesej masuk…aku lihat nama kawan aku tertera, aku buka dan baca

“Bestnya tidur di atas katil ini pada waktu ini”

Macam aku pernah terlihat je mesej ini….adoyai..hari ini, negeri johor saja bekerja…aku kena bekerja, kawan-kawan aku pula cuti…Sabar je lah, hari ini aku pula terkena HAHAH.. Kalau Tuhan hendak balas, sekejap saja akan kena…Aku Insaf!!!! =)

p/s: Cuba menyeronokkan diri untuk bekerja hari ini =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...