nak ikut.....

Monday, January 16, 2012

Aku bangga aku masih bujang

Buat pertama kali, dalam tempoh 2 minggu ini, aku bangga menyatakan aku masih bujang…Hahah

Tak kisah lah walaupun orang Nampak aku macam ayah anak seorang…huhu.. aku hendak bagi tahu semua orang yang aku jumpa…aku masih bujang…terutamanya kawan-kawan cina aku… tadi aku dah hantar beberapa mesej kat mereka…

“Hai, saya masih bujang haha”

Aku pun ada bagi tahu budak-budak cina aku….aku masih bujang…tapi ada yang buat-buat tak faham pula hahah

“Hai saya masih bujang tau…”

“Ye…jadi kenapa encik??”

“Saya nak ang pow la….you ni buat-buat tak tahu pula…..orang bujang kan dapat ang pow masa tahun baru cina…you mesti bagi saya”

“Encik, tiada girlfriend lagi ke??”

“Ish kamu ni, ke situ pula….cukup je la tahu saya masih bujang…tak perlu tanya saya ada girlfriend atau tak…”

“Kalau encik tak ada girlfriend lagi…saya kesian sama encik”……Sabar je lah aku dengan budak ni…

“Tak kira, saya nak ang pow juga”

“Camtu encik datang lah rumah saya nanti”

“OK”

p/s(i):Teringat dulu masa dapat ang pow daripada bos syarikat lama…Walaupun tak de lah banyak…tapi keseronokan dapat ang pow itu yang bernilai….

p/s(ii): Hanya 2 minggu je aku bangga masih bujang….selepas itu aku mula risau kembali hahahha


p/s(iii): Tak dapat ang pow.....oren sekotak pun jadi lah....

3 comments:

klcitizen cikgunormah said...

dapat ang pow ya? wah... best lah kan

Didiefanielah saidin said...

ahaa..bro..u r the best,,,klo nak ang paw..meh dtg sabah join kite buat tarian singa..kompem dapat punya...ehhe

therylisa nurul ain said...

memang best lau dapat ang pao..hehehe ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...