nak ikut.....

Sunday, January 15, 2012

Tahniah kalau minta alamat aku!!!

Kalau anda minta alamat saya…

Anda akan dapat ucapan tahniah….Hahah Maklum lah, umur pun sudah lanjut…nak masuk kategori remaja purba ni…jadi faham-faham sajalah kalau kawan-kawan mula mesej tanyakan alamat rumah.. Kebiasaannya aku terus balas…Tahniah!!!

Itu tandanya tak lama lagi majlis kenduri kahwin akan berlangsung…. Ye lah..tak kan tiba-tiba nak alamat rumah?? Mesti hendak hantar kad undangannya…HAHAHA… Aku biasanya akan simpan kad undangan perkahwinan kawan-kawan aku…supaya bagi semangat untuk aku kahwin cepat HAHAHA… Kalau dalam kelas ada 60 orang….dan kad kahwin baru aku dapat 10 keping…jadi rileks la dulu hahahah

p/s(i): Seronok tengok kawan-kawan dah kahwin dan ada anak…


p/s(ii): Tahniah eni kerana baru minta alamat aku hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...