nak ikut.....

Thursday, January 12, 2012

Kini aku boleh berbangga…

Kalau kawan-kawan aku lebih cenderung memilih kereta buatan luar Negara seperti Toyota, Honda, dan sebagainya…

Aku pula telah memilih kereta buatan Malaysia, Myvi…yang aku bagi nama Cik ViVi…. Hahah…Kenapa aku memilih Myvi?? Entah lah…Dulu aku minat pak cik Os, last-last aku pilih Cik Vivi juga…dah jodoh agaknya….


DAN kini aku boleh berbangga dengan kawan-kawan aku…selain Cik Vivi aku comel, ringan dan senang cilok-mencilok…Kemungkinan besar Cik Vivi aku boleh terbang juga seperti yang pernah dibuat oleh kawannya di Kota Bahru…Lepas ini, kita mungkin dapat lihat kereta Myvi membuat aksi terbang dalam filem Shamsul Yusof ke??...dalam Kl Gengster 2 kot hehhe


p/s: Utamakan barang buatan tempatan =)

Cik Mymy Kawan kepada Cik Vivi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...