nak ikut.....

Sunday, June 14, 2015

Tawan Gunung Ledang…

Yeah akhirnya aku Berjaya menawan Gunung Ledang…… Gambar ini menjadi bukti




Eh mesti korang pelik tengok gambar tu, mana ada aku dalam gambar tu kan??? Bukan sebab gambar aku kena “crop”, tapi memang aku tidak mendaki gunung ledang pada tarikh tu…18 April 2015… Masa tu aku ada pertandingan petanque di KL….cukup lah 2 tahun lepas aku dah tawan Gunung Ledang… Merangkak tau nak naik sampai puncak heheh...tapi dah sampai puncak, jerit sepuas-puas hati...sangat seronok!!!

Sebenarnya, rekaan banner yang mereka pegang tu, hasil rekaan aku hehe…. So kira tawan gunung ledang la juga heheh…Bangga Kejap!!! kalau ada yang nak tempah untuk design banner boleh call aku di facebook : KJ Kun

Kalau nak baca lebih lanjut mengenai berita dakian gunung ledang ini...boleh baca di SINI

Nota kaki kanan: Lamanya tak update blog ni….dah bersawang

Nota kaki kiri: nak daki lagi gunung ledang….seronok!!!! Tak orang Johor la kalau tak merasa daki gunung Ledang hehhe

Nota tangan kanan: Jom sambung belajar di Kolej KomunitiLedang….bukan sahaja anda mendapat ilmu kemahiran, tetapi boleh mendaki gunung, menghitamkan kulit (main petanque), menari zapin dan sebagainya….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...