nak ikut.....

Tuesday, May 19, 2009

Wah..Besarnya!!!

Ketika aku keluar berjalan-jalan bagi menghilangkan rasa kebosanan ini…aku terlihat “sesuatu” yang amat besar…tidak pernah aku lihat atau terbayang yang “ia” akan membesar sebegini…aku tergamam seketika….lidah aku kelu..aku hanya memerhatikannya dari setiap bahagiannya….mata aku tidak berkelip…pandangan aku tidak lari pun daripadanya walaupun seketika…mantap..besarperfect…itu lah perkataan yang terpacul daripada mulut aku untuk menggambarkan keadaannya…kan best kalau aku dapat “dia”

Inilah “dia” yang aku maksudkan….

Sedikit info yang aku nak kongsi bersama korang mengenai “dia”…aku perolehi maklumat ni kat depan akuarium “dia” huhuh…(klik gambar untuk besarkannya)…korang boleh gak cari maklumat mengenainya di internet k

sedikit info

p/s: Ada sape2 fikir blue ke?? aku ni masih suci lagi bersih k
p/s/s: ikan ni boleh memanjang hingga 3 meter...tengah terbayang jika cik as & roy berenang
riang bersama ikan ni...macam mana eh rupanya huhu jangan marah..

13 comments:

putra said...

ish2...ikan ni mmg besar..kat giant shah alam ada gak..ni ko tgk kat ner?

kj said...

yeke??
aku tngok kat giant plentong huhuu
owww memang giant sje letak eh sbb nama ikan ni giant gak huhu

naqiubex said...

Boleh makan ke?
Nampak sedap!

yanna yazed said...

awtlh ko sme kn dgn roy and as? haha... ikan ni lg besar n pjg agknya... arapaima...

kj said...

naqiubex: x tahu plak bleh mkn atau tak...ckup bekalan utk berbulan2 hahaha

yanna:yup pnjang ikan ni...

'AQILA said...

eee ikan...xsuke...takot ikan besar2...

sentosa77 said...

boleh panjang ssampe 3 meter.. kalo tengah berenang terjumpa kan ni mau, kelam kabut naiik kedarat.. hhehe

Fairuz Selamat said...

salam./..lem tumpang tanye..ni ke kedaiikan yg jual ikan besartu..saya nk beli leh?

AkuAyie said...

3 meter??? beso giler..

ayie <---ternga nga...

Fairuz Selamat said...

wei pakcik.. aku cuci nnanti blog ko ek.. ehehe

Anonymous said...

kalau buat bakar boleh kasi aku kenyang sebulan

piNky LuCiA said...

waa...besarnya..

Annie said...

besarnya

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...