nak ikut.....

Monday, May 4, 2009

Misi Mustahak…

Ari ni aku berazam untuk mengemas bilik aku…lagi seminggu nak balik rumah…bye2 UTM…jadi misi mustahak aku hari ni adalah…membuang kertas2 yang tak berguna supaya mudah aku nak angkut barang yang perlu saje balik ke rumah….hendak start di mana dulu yer??ow di meja study aku la…korang boleh tngok dalam gambar….keadaan bilik aku…macam tongkang pecah…itu menunjukkan betapa gigih nya aku study hahahah….

keadaan sebelum di kemas

Beberapa minit kemudian ketika aku sedang mengemas…tetiba dapat panggilan telefon…

Hello

Apa?Nak ajak keluar. G mana??

Ala aku sedang mengemas la…”

Bla…bla…aku bergayut sebentar…..selepas tamat panggilan aku mencapai helmet dan kunci terus keluar..bilik di tinggalkan begitu…

keadaan selepas di kemas sedikit...

p/s: tengah memikirkan…malam ni nak tdo kat mana yerk??

6 comments:

yanna yazed said...

kj.. tikar getah ko mcm aku pny bilk dl.. skrg ltk kt bilk tmpt iron.

Anonymous said...

hahaha... xde beza b4 n after kemas.aku rs after kemas laaagi haru!hahahaha

mhmdzlzm said...

ceh..cam x kemas je.

rul ehsan :) said...

wah...selerak nyer bilik kj...nih semata2 nak kemas balik cuti k mmg setiap masa cam nih...hehe..kaum hawa sekalian...plz yer..bilik ak x seperti bilik kj,,,,jgn salah sangka terhadap kaum adam yg lain...haha

pink_butterfly said...

tdo je kt dlm kotak bwh meja tu..

yanna yazed said...

mne ko ltk hmster ko ek?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...