nak ikut.....

Sunday, April 26, 2009

Tag dari Pian...bg lah award skali lain kali...

FOUR NAMES THAT FRIENDS CALL YOU :
~Kj
~Abang
~Khairul
~Nuar

FOUR MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE :
~ofcoz 31 Okt 1986 - aku baru lahir
~of coz 31 okt 2009 - besday aku tahun ni
~of coz 10 may 2009 - aku tnggalkan utm
~semua lah besday orng yg aku knal...kang x tulis ada yg majuk plak huhu



FOUR THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES :
~ber YM
~Bermesej
~layan hamster aku (cabut roda impiannya...bising malam2 ni hehheh)
~update blog

FOUR WAYS TO BE HAPPY :
~Makan...Tapi aku nak kurus rr
~tekan2 perut hamster smpai diorang gelak (sedap oww)
~telefon someone
~Mesej Owg Lain

FOUR PEOPLE YOU MISS FROM YOUR PAST :
~My family
~mY FREN....(skauk,smktsw,kmph,utm...semua r...)
~Siti nurhaliza huhuu
~
semua orang yg pernah kenal r..

FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE :
~duit
~makanan
~kereta
~kamera
p/s: aku terima je apa2 orng nak bagi..asalkan ikhlas...tp tetap senarai 4 tu heheh


FOUR OF YOUR FAVOURITE HOBBIES :
~makan
~mesej
~tidor
~berblog

FOUR PLACES OR COUNTRY YOU WANT TO GO FOR VACATION :
~negeri yang aku x pernah pergi lagi d Msia nie..
~rumah aku
~langkawi
~ntah x terfikir lg

FOUR FAVOURITE DRINKS :
~air mangga
~air limau.)
~milo
~air suam (boy slalu mintak air suam dua bang hahha)

FOUR THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR BAG/HANDBAG :
~kamera
~buku
~kad matrix (kalau x kena saman dgn pak guard)
~pensel box

FOUR FAVOURITE COLORS :
~Merah
~hitam
~biru
~hijau

TOP FOUR HANGOUTS :
~shopping complex
~bilik sendiri
~karaoke box
~tandas daaa

TOP FOUR U LOVE SO MUCH :
~my family
~frenz
~my adik
~diri sendiri

TOP FOUR "THINGS" SPECIAL TO YOU :
~my camera...x tahu dah ada brapa bnyak
~my hp...jgn sape2 berani usik...private
~my laptop
~my hamsters...suka main dgn diorang..

TOP FOUR WHO YOU WILL TAG :
~linda
~miza
~Nadhir
~Ehsan


TOP FOUR REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY :
~dah kene tag
~kebosanan...
~x tahu nak buat apa lg...
~cm best je tag ni...tag lah lagi hahaha

8 comments:

Anonymous said...

ah! merapu jep bagi award2 neyh! takde pape pung! aq dah agak da! makan adalah bende utama! tu pasay peyot dah maken b00lat! wahhaha! :D

rul ehsan :) said...

tag nih lebbey kurang samer jer yg penah2 ak wat sebolom nih...x der tag yg lebih menarik k?haha..

Anonymous said...

uiks...aku k tuh?cm x caye la plak!!hoho

kj said...

ruk ehsan: ko pernah buat k???aku belum lg r hahaha...tak kira aku dah tag ko...ko kena jawab gak hahah

red:a'ah ko la tu...aku suka mentag orang hahaha

rul ehsan :) said...

ak dah jawab dah.....sengal jer....panjang giler tag nyer...

Anonymous said...

hihi... aku ske kalu kne tag..lalala~~
pastu..next pnye mgsa, aku letak smule nm ko..hehe..
smpai mati la x hbs2..hehe

Unknown said...

rul ehsan: bagus r ko dah jawab...ni baru budak surau hahha dngar kata...ko marah si pian tu..sape suruh bg tag yg pnjang2

red: eh lupa lak nak letak syarat...xbleh tag orng yg sama wakakaka

Anonymous said...

muahaha..ala..skali skale..kte gne konsep org mberi kte kne mbalas..wahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...