nak ikut.....

Thursday, April 30, 2009

Rumah Banglo untuk dia…

HAri ni aku ada paper aircond…soalan boleh tahan la…dari 4 soalan, aku jawab 2 soalan dengan confident dan tak tngok kiri kanan dah…tangan laju je tulis…masuk je soalan ketiga..aku dah blur…tu lah study last minit..aku pon toleh kearah ehsan, yang kebetulan duduk di sebelah aku…dia pun toleh kearah aku dengan muka yang penuh bergarisan di dahi…berkerut masam huhu…kami saling pandang memandang….main cak!cak!...skali aku tngok dia blur pun pada soalan yang sama dengan aku…ADOi!! Baru ingat nak tanya..hahaha…habis saje paper tu, aku terus call roy ajak makan….aku benda lain boleh ditinggalkan, tp bab makan…ish x bleh r…kami pun terus g makan kat warong belakang petronas… pastu aku tngok ada duit lebih…aku pun g beli satu banglo untuk dia…bukan untuk roy…tapi untuk buah hati aku… hamster2 aku la….bagi rumah besar sikit la…kesian 8 ekor duduk dalam rumah kecik je…dah lah ari tu lahir 3 baby…kesemua mati kena makan…biasa lah duduk ramai2…ari ni lahir lagi 1 baby….harap2 dapat hidup sihat membesar sehingga dapat membuka mata dan melihat mukaku ini hahahha…aku tngah berlatih kalau aku ada anak nanti huhu…ala anak abah....

9 comments:

WeBViDeOKLiP said...

xper2
mesti leh score niee

rul ehsan :) said...

cak!cak!eh kj...oooonak main cak cak ngan ak k...sengal jer ko...

patut la perut buncit...makan x leh lupa..haha...

semoga hamster2 ko sehat selalu...windu kt hamster ak yg telah mnjd kepunyaan orang laen..sedeyhhh

nazri said...

nnt aku curik sekor..
buat hamster goreng..
wakakakah..^ ^

Anonymous said...

cewah! anak2 abah...hehe
untung la sape jd anak ko..
ye la..umah tecik, nti kalu anak ramai, ko belikan umah sorg 1... umah mainan..hahaha

mhmdzlzm said...

perghhh
siap da prepare nk anak lg tuh..

kj said...

webvideoklip: thanx ye...harap2 skor la

ehsan: ko nak hamster tak???aku jual hahahha

nazrisensei: sebelum ko dapat hamster aku...aku dah goreng ko dulu huhu

red:ish x kan la anak laki pun nak bg rumah mainan gak?? kang dia main masak2 atau pondok2 kan payah...x kuasa aku hahaha

azam:yela aku dah berusia skang ni...kena r rancang hahah...ko nudak kecik lagi...blajar dulu k...

rul ehsan :) said...

x nak lah ak....bz la bro..x der masa nak jga hamster2 tuh nanti...mampos kelaparan nantikan..heheh...

Umie said...

Ganbatte ye dik!!!

ehan cOmei said...

hahaha/...
buat lemak cili api hamster sedap gak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...