nak ikut.....

Tuesday, April 14, 2009

Aku dapat baby lagi..

Kelmarin aku keluar dgn Boy, g jalan2..lepas aku balik dari jalan2..aku buka pintu bilik aku..aku lihat ada 2 baby..tersenyum pada aku..tapi matanya x terbuka lagi..terkejut beruk aku..x tahu sama ada aku patut gembira atau sedih…bercampur semuanya…aku gembira sebab aku memang suka baby…aku sedih kerana si ayah baby tu tahu je buat anak tapi x reti jaga..tensen tol…dah la aku yg beri anak bini dia makan….ish apa punya ayah…nasib baik ko comel..skang ni makin besar la keluarga hamster aku ni..semua sekali 8 ekor tak termasuk si comot yang dah tiada…suasana malam aku bertambah riuh la dengan gelak tawa dan kenakalan mereka yang bermain roda impian supaya aku x dapat tido…klu aku jahat aku tanggalkan je roda impian mereka tu hahhahah

p/s: kepada baby2 hamsterku selamat datang ke dunia fana ini hahaha

9 comments:

YuNyLoveSYou said...

tahniahh~~~ sure bahagia dan bertmbah ceria suasana~~saya pon suka buang roda impian tuh kalo bising takle tido~ kekeke!!

zAhiDah diHaz 17 said...

erk...
hamster ke?
ingatkan kucing tadi...

::dazzLaila:: said...

cehh ank tikus rupenye

muahahha

ReD said...

hoho..kte pn igt ank kucing..hihi
erm...papa mithali ni..hehe

N@dhir.. said...

peh syabas ar bro..pandai ek kau biak kn hamster..uik..aku rti biakkn ikan guppy je..blm try ble hamster lg..hu3..wah blh ar bri tunjuk ajar pas ni..he3

Umie said...

hahahaha..tajuk boleh mengundang kecelaruan minda di situ...kekeke..

mesti kiut je kan hamster tu?

Miss Hazzy said...

hazzy suka jari hazzy digeget hamster..haha

piNky LuCiA said...

waa.. syokny.. da bg nm lom?

cima said...

wah!
tahniah
murah rezeki
hihihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...