nak ikut.....

Sunday, April 26, 2009

Kuiz – kamu kenal aku tak??sejauh mana??

Ini adalah kuiz suka2 hendak tengok sejauh mana korang ni memang sahabat aku, mengetahui dan mengenali aku…x ada syarat khusus…x kisah lelaki atau perempuan…klu lelaki dapat jawab semua betul bukan bermakna dia gay…klu perempuan dapat jawab semua betul bukan gak bermakna dia awek aku…jadi tiada halangan untuk cuba menjawab kuiz ini k…klu markah rendah aku x kecil hati pun kat korang….Cuma terasa skit je la hahah GURAU!!

Cuba jawab soalan2 ini…

1. Berapa ukuran kasut aku?..sape2 yg slalu main boling dgn aku mesti tahu

2. Aku suka warna apa?..soklan ni la paling senang

3. Berapa ketinggian aku? Aku x Tanya berat k…sensitive..

4. Apakah makanan yang aku paling suka??

5. Minuman kegemaran pula??

6. Kalau sedang tension apa yang selalu aku lakukan?

7. Berapa lama yang diperlukan untuk aku mandi dan bersiap??

8. Jenis baju apa yang aku sering pakai??

9. Tempat aku selalu melepak??

10. Dan yang terakhir…adakah aku suka kanak2?

Jawab jangan x jawab k…x ada klue n talian hayat…jawapan juri adalah muktamad…sebarang sms dan surat layang x akan dilayan…

8 comments:

rul ehsan :) said...

ak tau ko suka warna pink..hahahha....
ala..soklan mudah bg ak..ko suka warna merah...bnyk barang ko warna merahkan....

Unknown said...

jawab la semua soklan...mana bleh 1 hahaha

Anonymous said...

ni die jwpn aku..jeng3...hehe

1 ~ saiz kapal..haha

2 ~ smlm aku mmpi katenye kaler PINK!
muahaha...xde la..ko ske kaler ReD kan..lalala~~~

3 ~ lbih krg sm ngan pkok klapak kt umah ko..haha...175.3 cm..hihi

4 ~ makanan yg halal...hahaha

5 ~ air mangga.. (tru cm dlm tag dr pian.hehe)

6 ~ ko nyanyi lagu ct..smbil tekan2 perut hamster..hahahah

7 ~ +- tarikan graviti...ade la dlm 30 minit..hehe..

8 ~ baju pagoda..wahahaha

9 ~ masjid..surau..cewah! pdhal SHOPPING COMPLEX!!hihi

10 ~ eeh..mst la ko suke..kalu x,xkan la ko bela hamster...(xde kaitan pn hamster ngan kanak2..)hehe

so... brape markah aku???hehe (kalu <99,siapla kau!hehe)

mhmdzlzm said...

1-saiz 7
2-kaler oren
3-erm..lebih kurg 175cm
4-nasi ayam (bantai je..)
5-air mangga kot..hahah!
6-ko tido
7-20 minit
8-tshirt pagoda je..haha
9-kt bilik..
10-yer..ko suke giler..hahah

kj said...

hampir2 tepat tekaan red dan azam tp tak 100% tepat....ayuh yang lain jgn putus asa hahahha

Anonymous said...

cis...xpe2...aku tggu jwpnnyer dlm mmpi mlm jmt nnti..hahaha

Puan As said...

1. 8
2. merah dan itam
3. 178cm
4. yg halal
5. air mangga
6. karaoke @ tido
7. 20 minit (ntah mane la aku tau...org2 satu aras ko n family ko je yg tau..haha)
8. t-shirt berkolar
9. shopping komplek
10. sangat2 suka

kj said...

cik as kita pun hampir tepat...
aku akan bg tahu jwapan dia nanti sebab aku skang mood exam hahah...
oit yana ko bila nak jawab soklan2 ni..
kata syang aku hahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...