nak ikut.....

Tuesday, April 7, 2009

Malam 1000 Bintang 2009

Malam 1000 bintang??Adakah ia malam himpunan bintang2 popular tanah air kita seperti Siti Nurhaliza, kaer,Roy azman, elyana dan ani mayuni??tidak!tidak!tidak! Tetapi malam seribu bintang adalah malam himpunan siti hasmah, azam, roy, nurul elyana, anissa dan ramai lagi ahli kelab penyayang....sebenarnya, malam seribu bintang adalah satu majlis makan malam kelab Penyayang UTM yang diadakan bagi menghargai pelajar2 final year seperti aku ni huhhu...Dinner ni telah berlangsung pada hari ahad lepas...iaitu pada hari yang sama aku balik dari rumah adik angkat aku...nasib baik sempat join...Programnya agak meriah walaupun hanya dalam tempoh seminggu perancangan dan persiapan dilakukan...Pelbagai acara menarik telah diadakan seperti...

a) pembukaan silat - memang best la kunang...aku kagum gler..tp aku x dapat ambil gmbar ko
b) Persembahan roy & faezah - sedap gler suara...tarian roy akan menjadi ikutan nanti huhhu
c) Tayangan montaj - montaj kedua agak menarik...montaj pertama mengalami mslh teknikal
d) cabutan bertuah - no aku x kena plak kali ni
e) Penyampaian hadiah kepada pelajar2 senior
f) anugerah pakaian lelaki & wanita terbaik - pemenangnya Marzuki & siti hasmah

Makanannya pun agak berbaloi...tetapi aku kena makan pada akhir majlis...tetapi agak best gak la dari perancangan awal hanya nak buat BBQ sahaja..Dan ini mungkin majlis terakhir aku dengan Kelab Penyayang UTM...Ini Antara gambar2 yang sempat aku snap...tapi maaf lah gambar2 ni di snap selepas habis program....Sebab aku terpaksa bertugas menjadi MC majlis tu huhuh
AKu dan yuyu...rakan MC aku

8 comments:

yanna yazed said...

aku cemburu... aku cedih...

kjkun said...

apa yang ko cemburu n sedih ni yanna??
ala2 jgn la majuk huh

piNky LuCiA said...

waaa.. mc mjlis rupanya.. klu tak.. ko yg terlebey bgambr.. nape tak suh kwn snap kan masa ko mempengerusikan mjlis tu? hehe

Unknown said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

yanna yazed said...

aku xsuka... aku xsuka... aku xsuka... krn yuyu, ko lupakn aku... ko kejam kj. aku xsuka.

kj said...

ish mana ada r...
kang balak ko baca ni..apa plak kata dia hahhaa

yanna yazed said...

tgk tu... dh pndai mrh aku. huhu... cdih...

Unknown said...

dari 1st year nak join..tapi tak terjoin lagi..heee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...