nak ikut.....

Tuesday, December 8, 2009

Bagaimana mengetahui wanita itu menyukai kita.

Dulu aku percaya, jika seorang wanita itu suka pada diri kita…dia akan cuba untuk menarik perhatian kita….dia akan suka berborak dan bergurau senda dengan kita….akan selalu menghantar mesej walaupun sekadar mesej forward dan sebagainyalah…. Bak kata, kalau sehari tu tidak terlintas nama si lelaki itu tidak sah…..Yelah, tak kan lah si wanita itu perlu bercakap secara terus terang kat lelaki itu yang dia sukakannya…lelaki itu kena lah pandai2 faham sendiri signal yang cuba di sampaikan itu…

Namun begitu, tak semestinya 100% apa yang aku sebut tadi tepat menunjukkan wanita tu suka kat lelaki itu… itu hanyalah melalui pemerhatian aku selama ini je….tapi jangan risau…ada gak cara untuk mengetahui wanita itu menyukai kita atau tak…menurut suatu kajian, lelaki boleh mengetahui sama ada wanita itu menyukai mereka atau tidak dengan hanya perlu melihat kaki wanita itu. Pakar-pakar mempercayai pergerakan kakilah yang menggambarkan perasaan wanita itu sebenarnya..Jika kaki wanita itu dibuka agak luas semasa ketawa, maka dia meminati anda…tetapi jika sebaliknya iaitu bersilang atau rapat ke tubuh…bermakna wanita itu tidak menyukai anda….dan anda dinasihatkan supaya menjauhinya….heheh

Pada pandangan aku, kajian ini berguna untuk kedua-dua belah pihak sama ada lelaki atau perempuan… Kepada lelaki, ia membantu untuk mengetahui sama ada wanita itu suka padanya atau tak…dan kepada wanita, ia membantu atau memudahkan anda untuk memberi signal kepada lelaki yang anda minat… contohnya, jika lelaki yang anda minat sedang membuat lawak…anda ketawalah terbahak-bahak sambil mengangkangkan kaki seluas-luasnya walaupun lawak yang dibuat itu tidak menjadi heheheh.. kalau anda x suka pula lelaki itu….bersilang selikan kaki anda sehabis mungkin....jangan terbelit sudah lah kay…hehhehe….selamat mengamal…

p/s: esok aku akan mula memerhatikan kaki wanita hehehhehe

10 comments:

yanna yazed said...

kj!! aku suka ayt ko yg ini...

"contohnya, jika lelaki yang anda minat sedang membuat lawak…anda ketawalah terbahak-bahak sambil mengangkangkan kaki seluas-luasnya walaupun lawak yang dibuat itu tidak menjadi"

oi, nmpk x kaki aku time gelakkan ko? gelakkan roy lagilh. suma gaya aku persembahkan. haha...

KJ-kun said...

oww itu aku tahu....ko memang terkangkang habis kalau gelakkan aku n roy...sampai kadang2 aku terfikir...yana ni lelaki ke perempuan??hahhaa

udacun said...

ish3x... truk2.... xnak aku mengamalkan ajaran salah ini..hahahhaha.....

KJ... kalau yg da mcm2 auw2 tu suke kat Laki gak... tp ngn ape cara pon diorg slalu terkepit2.. ha??? cmne lakk???? xpenah nmpk dorang terkangkang2..hehe

KJ-kun said...

ko rasa apa sebab diorang kepit?? diorang ada sebab musabah...jadi terkecuali dalam kajian ni hahahha...kajian ni utk wanita tulen....

yanna yazed said...

haha... ko ni same je dgn roy. suka ngata aku laki. aku pompuan tau. uhuk2... JAHAT!

piNky LuCiA said...

ley pakai ke petua ni.. nenek rasa.. sebagai seorang pompuan.. kita tak perlu laa kangkang2 ni.. tak manis pompuan maacm tu ketwa pun kena pelan2.. hahahaa..

ade gaya nenek tak?

~RoY @ AzRuL~ said...

hahaha...kami bukan ngata kamu yana, tp.....hehe...tp kan KJ, yana tu biler gelak, mcmane eh kaki dia??tak penah tgk.seram...sepit ek??hihi

Fiq said...

Biar betik bro... Kan tak elok wanita kangkang...

ps: teringat nasi kangkang

udacun said...

hahahhaa....
utk wanita tulen ajer ekk??? wokeyy..
tp jgn ler terkangkang2 ..xmanis dipndang org...
pe la KJ ni... huhu

yanna yazed said...

woi... malu aku. xpyh lh state pape. nk sbut t'kangkang tu, cam tak senonoh lah... haish, suma tak snonoh... sesungguhnya... daku gadis pemalu. kakaka... sengal.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...