nak ikut.....

Sunday, December 6, 2009

Breakfast dengan Prosperity Burger

Hari ini aku bangun awal….aku memang biasa bangun awal pun…orang-orang tua kata murah rezeki nanti hahaha tapi hari ini terlalu awal aku bangun…sebab semalam aku tidur terlalu awal….sampai kan program SEHATI BERDANSA, KAU & AKU dan program-program TV best yang lain aku tak sempat tengok.. jadi korang boleh agak2 lah pukul berapa aku tidur tu heheheh

Bila dah bangun tu, aku persiapkan diri lah…basuh muka dan segalanya….perut aku pula masa tu mula berkeroncong…aku pun mula mencari makanan dibawah tudung saji dan peti ais….lagak seperti detektif conan melakukan penyiasatan… tetiba mak aku kata ada burger dalam peti ais…adik aku belikan semalam…disebabkan aku tidur, maka disimpan di dalam peti ais….aku pun segera membuka peti ais.. dan aku terjumpa prosperity burger….Nyum!Nyum…jam pada waktu aku makan burger itu menunjukkan 6:10 pagi…..hahahah pagi2 aku dah makan prosperity burger sejuk…Murah betul rezeki aku….

6 comments:

Fiq said...

Apa ni bro pagi2 makan burger. Jom pekena roti canai kat keai mamak sebelah rumah mak sedara sepupu belah mak kawan kepada kawan aku

mutantxy said...

waah....ak pon makan gak semalam..
kui 1 pagi..
its good..~

tengku_fir21 said...

Aaaaaaa


sedap


huhuuh

udacun said...

aku ngah makan KFC ni..nyum3

yanna yazed said...

kj, air dia apa tuh? mcm limau je... knp jb xde????

8989 said...

sape blikn?
tyme owg ade kt uma x blanje ponn...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...