nak ikut.....

Friday, December 25, 2009

Aku dan Kanak-Kanak..

Aku memang suka sangat kanak-kanak…aku suka melayan keletah mereka…sampai kawan aku kata…aku boleh layan kanak-kanak berjam-jam lamanya…ntah la..sebab bagi aku, melayan kanak-kanak amat mengembirakan hati aku…boleh gak hilang-hilangkan stress selepas bekerja huhuh…jadi aku malas nak citer panjang-panjang (sebab kena komen entri aku sebelum ini panjang2 huhu), korang layan je lah gambar2 dibawah ni huhuh

Tapi yang aku paling rindu adalah kanak-kanak di rumah barkat....


"kanak-kanak umpama bijih benih,ibu bapa umpama tukang kebun"

p/s/s: terasa diri ni dah boleh jadi ayah pula….tapi lambat lg kot huhu
p/s/s: Aku tak faham…kenapa setiap ari aku baca surat khabar je..mesti ada kes kanak-kanak dibunuh…mereka tak tahu apa-apa pun….jadi lindungilah mereka…(terasa diri ini macam duta kanak-kanak plak heheh)

4 comments:

Teman Setia said...

thumbs up for abg kj...
rase2 dah tterbau nasi minyak nie??
huhuhu.... ;p

udacun said...

gmbr lame ni...hehehe....
abg Kj mmg suke budak2.. sape dpt die bertuah lerr... ley tlg jaga anak2...ngeee

~RoY @ AzRuL~ said...

hehehe...ihan, jgn cantas org lain.ingat la pd yg jauh tu...huhuhuh
mmg gambar lama ni...KJ kurus lg time nih..hoho

piNky LuCiA said...

semua comey3 macam nenek kan cu? hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...