nak ikut.....

Wednesday, December 30, 2009

Bukan Ku Pinta…

Aku x pernah meminta…

Malah, jauh sekali merayu…

Tidak juga aku buat pertandingan entri…

Tapi ia ikhlas lahir dari hati mereka...

Jadi disini aku hendak mengucapkan terima kasih kepada linda, Roy, eni dan sesiapa sahaja yang pernah membuat entri special kat blog diorang mengenai aku…..

Entri Linda: Berkaitan matematik…. Kalau nak singgah just click gambar di bawah ni la okay

gambar aku cilok tanpa kebenaran heheh

Entri Roy: Sebenarnya banyak entri dia mengenai aku….tetapi yang aku paling suka entri yang di buat khas masa birthday aku yang lepas.(klik gambar kat bawah untuk melihat entri itu)

Entri Eni: Entri yang di buat khas untuk besday aku juga (klik gambar kat bawah untuk melihat entri itu)
gambar aku cilok tanpa kebenaran heheh
Namun begitu, tidak semua yang akan suka kita….contoh nya seorang hamba ALLAH ini (nama terpaksa dirahsiakan) yang didalam blognya, dia menulis…”sape yg ank nak bunuh: KJ” ~terbocor plak dia orng utara dari ayat dia tulis hehhehe… tapi takpe…aku tahu diri aku tak sempurna…yang penting ibu bapa aku gembira dengan diri aku….
p/s: Kalau tidak suka diri aku….just g main jauh2 kay…aku x menyusahkan diri ko…dan aku harap ko juga sama tidak menyusahkan diri aku…..apa yang penting…happy!!!

2 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

hahaha...try baca lirik lagu menyesal...tu kot sbb hamba Allah tu nak bunuh ko..hahahaha

~ ReD ~ said...

wahwahwah! sesuka hati jer mamat tu nak bunuh ko! marah ni..marah ni...hohoho ;p

haa..ni yang aku nk marah ni (saja ngade2) tanpa kebenaran x pe lagi. tahu2 je dh tepek pic aku kt sini (suka tapi cover buat2 marah)

fames i noks! haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...