nak ikut.....

Tuesday, December 1, 2009

KOMPANG = POTONG???

Sejak kebelakangan ni, pada waktu malam…pasti akan kedengaran bunyi kompang di kawasan rumah aku..biasanya dari jam 10 malam hinggalah jam 11 malam….bunyi kompang tu bukan lah sebab ada orang buat majlis kahwin malam2…tp adalah latihan saja2 penduduk…..Kalau korang dengar bunyi kompang, apa yang terlintas difikiran korang?? Kalau aku, aku teringat iklan “POTONG”, P1W1max tu hahaha….

p/s: Sekarang ramai kaum wanita berani bertanya kepada lelaki soalan ini..."Abang dah potong???"

5 comments:

joegrimjow said...

ape iklan tu?
nak tgok

tengku_fir21 said...

huhuhu
dah potong kerr..??
wakaka

ReD said...

haha...seb bek aku x dgr pape pun bunyi kompang kat kwsn umah aku..xde la aku pk cm ko..hoho

udacun said...

abg Kj da potONG????

~RoY @ AzRuL~ said...

kj ape yg potong nyer????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...