nak ikut.....

Wednesday, December 9, 2009

Semua lelaki menonton pornografi??

Menurut satu kajian dari Universiti Montreal….ia mendedahkan bahawa SEMUA lelaki menonton pornografi...terlalu sukar untuk mencari lelaki BUJANG pada masa kini yang TIDAK menonton video pornografi…Kajian ini diketuai oleh seorang pensyarah, Prof Simon Louis Lajeunesse….Biar betul??? Tak ada seorang pun lelaki, yang tidak menonton video pornografi??? Aku nie yang muka suci tidak pernah gak menonton video pornografi dengan sukarela… selalunya aku TERtengok je… hehe.. Aku rasa zaman sekarang, kita tidak dapat elak dari menonton pornografi…kat majalah, akhbar, internet, wayang, dan sebagainya pasti akan terselit juga part2 18SX….apa yang boleh kita buat hanyalah mengurangkannya saja….heheh

adakah ini dikira pornografi???

p/s: aku cuba untuk berfikiran positif….kawan aku suka buat ayat ‘double meaning’….

11 comments:

k.balamurugan said...

jika sudah matang, walau menontan pornografipun kita tidak akan tertarik sangat la. Bagi pendapat saya ia mungkin kerana pengaruh naluri yang menjadi salah satu bahagian dalam sosial praktikkal. salam berkenalan.

mutantxy said...

Tidak dapat dinafikan, mmg semula jadi benda ini kerana terpengaruh. Realitinya, apabila nama lelaki akan memikir benda ini apabila melihat perempuan sama ada perempuan itu bertudung ke atau tidak.

udacun said...

sokong rhemy..haha...

eiiyakk.. geli tgk si oRang Utan ituuu

ocha said...

ko xde gmbr lain dh nk letak kj..ish2...=P

Fiq said...

Agak geli + lucah + lucu. Aku nak gelak tak gelak jer. Ko ni bro, letak la gambar senonoh sikit... Haha=D

mR.sYaH said...

lumrah klu leh elakkanlah.. heheh..

yanna yazed said...

geli lah weh pic tu... bc tulisan ko ok lg. gmbr tu... eeuuww.. hoho..

piNky LuCiA said...

adehlaa.. ade gak ke kajian macam tu.. pelik3 je..

Farah Annysa said...

eii. aku xske lelaki mcm tu. aku ske ko yg suci la kj.

syukran zainol said...

'the most' lucah entri!..hahahaha
----> 'smua lelaki' = kau nk kata kau sndri eh? hehe

KJ-kun said...

k.balamurugan: salam perkenalan...setuju dengan anda..

mutantxy: hahaha jadi kena pandai2 kawal la hehe

udacun& ross & fiq & yana: apa yg korang terfikir bila tngok org utan tu??

mr syah: betul3

pinky: ada la...ni aku petik dr akhbar..

farah annysa: hahah aku mmg suci lg hehhe

syuk: mana ada lucah la...ni aku ulas dr kajian la heheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...