nak ikut.....

Tuesday, April 28, 2009

Ish dia dah datang akhirnya

Akhirnya yang ditunggu2 dah datang…esok startnya aku paper exam subjek mekanikal…adoi!! X faham2 lagi ni..cam ne nak jawab esok…bertawakal je lah…jadi aku akan slow berblogging sampai ari sabtu… Berikut adalah jadual exam aku….structural analysis (29/4), refrigeration and air-conditioning (30/4) dan safety (2/5)….peringatan….korang semua jangan buat bising sampai ganggu aku study tau…INGAT!!kalau korang nak komen, senyap2 je tau ..jangan sampai aku sedar korang komen…kalau tidak…aku akan balas komen korang la hahha ya ampun!! Aku dah ketagih berblog…mcm mana ni???

p/s: Pak Ngah aku telah meninggal dunia pukul 11 pagi tadi…sedih!! Aku x dapat balik..sebab esok n lusa aku ada paper final…semoga rohnya dicucuri rahmat…AL-Fatihah

P/s/s: Pukul 11 pagi tadi gak hamster aku lahirkan 3 ekor baby….tapi 2 dah mati…sebab kena makan dengan hamster2 lain….sedih gak…MOOD SEDIH… :(

8 comments:

rul ehsan :) said...

takziah dari ak tok ko kj sempena pemergian pak ngah ko kerahmatullah....
selamat menjadi bapa hamster juga tok ko...kuat betol ko nih ek...dalam masa sebulan dah 2 kali beranak...hahaha

Unknown said...

ok..bukan aku yg kuat...tapi hamster aku minum minuman cap kuat hahaha

rul ehsan :) said...

hahaha...hamster ko minum sebab ko bg...cam ner ko bleh bagi melainkan ko minum skali...hahah....

Anonymous said...

haha...btol2 gne konsep sharing is caring neh! ngan hamster pn jadik!hehe..

neway, gud lux la eh krol... v(~~)v

nazri said...

takziah n gd luck..huhu..

cik ros said...

aku dh abis exam...huahauaua..
yeeeeee...=D

Puan As said...

takziah KJ..moga2 rohnya dicucuri rahmat..amin

KJ bg la aku sepasang hamster ko yang kecik tu... nk cuba membela...seronok plak tgk kwan baik aku bela hamster pemberian kawan dia walaupon hakikatnyer dia takut nk pegang.,..
aku tk takut.,..hehe.,..
dulu masa kecik2 penah bela..comel2..tp ilang sbb pintu dia terbuka tanpa disedari n entah kemana perginya pon tk dapat dipastikan..huhu

rul ehsan :) said...

cik as pon suka hamster k...habis lah hamster kj pah nih...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...