nak ikut.....

Monday, April 27, 2009

Jika aku ada lampu ajaib…

Jika lah aku terjumpa satu lampu ajaib kat tepi tong sampah depan bilik aku ni kan bagus…akan aku gosok puas2 sampai keluar jin yang comel…pasti akan dia tanya, apa permintaan aku..aku hanya akan minta satu walaupun dia bagi 3 peluang permintaan…aku hanya nak motor aku x buat hal je…geramnya aku!! Dah lah nak habis study, nak guna banyak duit nak jilid thesis…tetiba dia buat hal plak….rosak masa minggu exam..nasib baik lambat lagi paper final aku…TENSEN!!..Kena overhauled semua…kira2 hampir rm 700 gak kena…SABAR kj! SAbar kj!..motor tu nak bermanja je tu….ish GErAm!!

p/s: moral of the story….sentiasa lah minta atau berdoa kepada ALLAH..bukan minta pada jin..

10 comments:

sparkystar said...

erkk..mahal nye,ko pakai motor ape??sabar jela..

sEr0ja said...

sabar je la..
huhu..

tapi andai kata ada lampu ajaib tu..mintak la kebijaksaan dulu...baru la dapat bnde laen..;).

betul tu..byk kan berdoa..semoga di permudahkan urusan dunia dan akhirat....;)

nazri.sensei said...

huhu..
tmbh lg satu moral story..
jaga la enjin moto elok2..
wlpn hanya sebiji motor..
skali dah rosak,duit juga yang
melayang..huhu...

ReD said...

hoho...sabo2...
aahla..mahal gler..smpai 7oo???
ko pkai motorboat k??hehe

cima said...

ish!

yanna yazed said...

kj pkai ala2 harley tu... yg tgn gayut tu... huhu...

KJ-kun said...

sparkystar: aku pakai motorola...huhu

seroja:baik seroja...tq

nazrisensei: ko yang x nak bg aku pnjam kereta ko hahahah

red:tu la pasal....aku kena tipu kot huhu

cima: uik??

yanna:i tahu u suka bergayut ngan i kan hahhaha

yanna yazed said...

hehe... mne u tau? u ni wt i malu lh... huhu (t'sipu2)

KJ-kun said...

aku bg pihak roy...
"yana ingat moon" aaahha

yanna yazed said...

haha... sun cne plk? dh mcm org tua 2eko ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...