nak ikut.....

Monday, May 4, 2009

Jalan2 cari makan…

Malam semalam, aku join budak2 kelab penyayang g dinner kat Restoran Pinggir Bayu…sempena penutup semester ini…kira ini dinner yang terakhir la aku bersama kelab penyayang..Aku pergi bersama Roy..ada lah dalam 14 orang termasuk aku turun…kami pun order la makanan...roy sorang je x order...diet katanya...huhu.. apa plak yang aku order untuk makan??mestilah aku order mee goreng basah…aku diet nasi sekarang hahahah (selepas ramai yang kutuk aku dalam entri sebelum ni) dan minuman mestilah aku minta air mangga kegemaran aku…YUyu kata, kalau seseorang tu suka minum air mangga nanti perkahwinan dia di atur….harap2 mulut yuyu masin…senang aku takyah fikir pasal kahwin lg hahha..aku nak citer pasal mee goreng aku ni…

korang boleh lihat dalam gambar betapa basahnya dia buat….dah mcm mee sup plak aku tngok….mungkin dah bercampur dgn peluh tukang masak kot…huh..

ni gambar terkini aku...sape kata aku gemuk??huhu

Selepas makan, kitaorang pun bergambar kenangan…aku mestilah duduk paling tngah sekali dan sebelah presiden hahah

Selepas kenyang perut, mestilah kami suka hati…jadi apa lagi...aku, roy, yuyu, dan zira berpakat g karaoke plak…lepaskan gian…nyanyi 11 lagu…yang aku x tahan tu….bleh plak yuyu dan zira pilih lagu ramlah ram….apa kes??Aku ingat anak muda zaman sekarang dah x kenal ramlah ram…..tapi lagu akhir, kami adalah sumaiyah nyanyian kumpulan hijazz….alhamdulilah…kami balik ke utm dalam penuh keinsafan…lebih2 lagi si roy tu hahah

3 comments:

Anonymous said...

wah kj xaci xajak aku..persoalannya..si roy reti nnyi kew???..persoalan kedua adkah roy btl2 diet??? adekah roy da bersedia tuk tinggalkan prut boroy nye???..

Unknown said...

ok2 nanti aku turun kuantan...kita hang out...aku ajak ko...roy hebat gak nyanyi...kat sini dia nyanyi masa dinner ari tu...ko bleh bayangkan dia nyanyi smbil joget???comey bangat hahah pasal prut roy..aku no komen hahaah

Anonymous said...

wah kre roy wat persembahan sm ngn makhluk berbulu la ek!!!hahaha..memng cute la..roy nnyi mkhluk tu joget..lalala

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...