nak ikut.....

Tuesday, May 26, 2009

MOOD Nak KAhWin!!!


Mama,Saya mau kawen!!! Kahwin lah kan anak teruna mu ni…tetapi bleh plak mak aku letak beberapa syarat sebelum aku kahwin… Pertama: dah ada pasangannya (alamak, yang ni aku msih mencari lagi uhuuh)Kedua: Dah ada rumah, kereta, duit dan kerjaya sendiri (yang ni pun aku x de lagi sebab baru fresh graduate huhuu)…tapi aku dalam mood kahwin ni…sebab baru lepas pergi undangan kenduri kahwin kawan aku…jelesnya tengok…sweet sangat..bagai pinang di belah dua….aku takut kang dah tunggu lama2…hilang plak mood kahwin tu hahah…lagipun aku bukan muda lagi….heh

Tanggal 24 Mei 2009, telah berlangsungnya majlis kenduri kahwin kawan aku tu, Nurul Ashikin binti Shamsudin dan pasangannya, Khairul Ariffin bin Mohamadiah….awalnya ikien kahwin… dia pun sama dengan aku…baru habis blajar…itulah yang dikatakan jodoh…kat majlis tu, kami semua budak2 kelab penyayang duduk satu meja bulat…kira macam reunion plak huhu…borak2 sambil meraikan pengantin.. bleh plak si Kunang dan Nisa tanya kat aku soalan CEPUCEMAS.. Bila plak aku nak kahwin?? Berpeluh gak aku nak jawab…itulah tujuan aku datang majlis nie.. nak ambil berkat dari ikien n Ipin la hahahaa...Apa2 pun tahniah dan selamat penganin baru untuk Ikien n Ipin!!!

Kad undangan dari ikien yg aku dapat dari frenster & facebook

Ini lah (dari kiri) Si Kunang, adik khalid & khalid

Ini lah yang sempat aku makan...sikit je...dalam mood diet masa ni

Nisa dgn sape tu yerk??heheh...jgn lupa ajak aku nanti...

gurl yg masih 'single' but not available

Pelamin bertemakan warna ungu

sesuai sangat...aku nak kahwin gak!!!

(ada banyak gambar lg..tp x dapat diuploadkan...takut blog ni berat...tapi gmbar cameraman mesti sikit kan huhu)

p/s: Mak aku kata…Pasangan ideal kita mesti ada rupa iras2 macm kita gak…aku selalu ambil selendang mak aku n tutup rambut aku macam pakai tudung dan mengadap cermin…saja nak bayangkan rupa pasangan aku…seram gak bila aku tengok….x bleh tidur malam hahahah

10 comments:

rul ehsan :) said...

ala ak x dapa pegi ari 2....sowey ek sumer..selamat pengantin baru buat ekien n epin

Anonymous said...

aku pun dlm mood nak kawen!!hoho
dh tua plak rsnye bile kawan sorg2 kawen..
silap2 tgal aku yg LAST skali kawen.. alahai...huhu

Anonymous said...

hahaha.. x menahan btol kalu ko siap bayangkan rupa pasangan ko.. siap ko tu yang blakon + bhias dpan cermin..
aku pn x tido mlm.. ngeri punye psl...hhahahahaah

piNky LuCiA said...

eh. mood kahwin ada pasang surut eh? tak pernah pulak aku dengar. biasanya lelaki mood nak kahwin selalu ada. hatta da ada isteri anak 10 pun.. hehe.. tak gitu kJ?

Cikgu Ije said...

part p/s tu yg xtahan tu! haha

oRcHiD said...

kj!!! waaahhh gatal sungguh anda.. :P
xpe2.. keje dl.. kumpul harta byk2 dl.. pastu kawin la ko.. :P

ak mmg xleh blah bab p/s tue.. ko seyes ke buat cmtu kj???!!! :D

Anonymous said...

isk...
kawan2 aku pon da ramai gile yg kawen...
nak kawen gak!!!! hahahaha~
bile la jodoh nak sampai ek?
erk.. tau dek umi aku ni kompem kena penggal kepala... hahahah~

weyh.. sengal apekah ko???
siap pakai selendang mak ko lagi eyh???
hahahaha~
boley pulak camtu...

cikwana said...

kj..
takmo la pakai selendang mak ko lagi ea..
aku pon bole bygkan...
seram je..
terbyg2 gigolo plak..
hahahahaa

kj said...

ehsan: kahwin aku...ko jgn x g plak eh hahha

red:ko kan dah berpunya...jgn la tnggu lama2 k..huhu

pinky lucia: lelaki bleh kahwin 4 hahahah

ije: cuba la try gak cikgu

orchid: aku serius pernah buat hahaha

eni: ko pun cuba la...mana tahu ada rupa aku k??hahha

cikwana:terbayang gigolo??hahhaha

Aida Azryn said...

klako tgk ayat last... ahahaha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...