nak ikut.....

Thursday, February 12, 2009

Aku dan potongan rambut botak….TIDAK!!!

Botak?? Ish x nak r…Jatuh saham aku…Rambut kan mahkota aku hahha..Botak antara salah satu potongan rambut yang sama sekali tak pernah terlintas dalam fikiran aku…dulu masa kecik pernah la botak..tu pun tanpa kerelaan aku…maybe aku akan botak kan kepala aku ni jika aku menunaikan haji nanti…Insya ALLAH…Tapi ramai yang kata, kalau botak, lelaki itu akan nampak lebih seksi…betul ke?? Bagi aku, kalau dah botak, kita dapat jimat banyak benda…dapat jimat duit (tak perlu beli minyak rambut dan syampu) dan jimat masa (tak perlu menghadap cermin lama2 utk menyikat rambut..)..mungkin ada yang suka, ada yang x suka…apa pendapat korang?? Kalau ramai yang suka lelaki botak…aku tanpa fikir panjang akan terus ke kedai botakkan kepala huhuh

p/s: Yang aku hairan plak, ramai plak kaum hawa nak botak…Rasanya haram kan?? Kalau salah tolong betulkan…

9 comments:

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

BOTAK? heheh..
yerlaa kaum hawa mane boleh serupa ngan kaum adam..

botak? tak suke.. ade orang seswai ade yang x seswai..

::dazzLaila:: said...

botak?
seksi?
ye kot..
hahahaha
wanita botak?
ade gak ke?
kang klu tak tumbuh lgsung padan muke

kakpiah said...

kaum hawa membotakkn pala? rasanyer haram..
kecuali atas sebab2 yg mendatangkan mudarat pd beliau..
baru buleh botak..

sheryn clyde said...

erm...wanita haram membotakkan kepala krn ianya menyerupai lelaki...
melainkan atas sebab skt & sb2 jika dia x wat demikian akan mendatangkan mudarat kepadanya

sheryn clyde said...

tp kalu ko yg xde rambut...
erm..mst comey kan..
hahaha
tembam + botak = khairul
klaka lak..x sesuai ar

piNky LuCiA said...

kwan aku kata.. klu botak mmg nmpak seksi.. aku pun suka lelaki yg botak.. tak pun ade rambut terpacak.. seinci da ckup da..nmpak hensem.. seksi.. kemas je.. hehe.. satu hal.. klu tak de rambut.. lelaki nmpak lebey kemas.. hehehe.. aku suka.. :)

Ejaylicious said...

Mmm..botak kadang eksotik....tapi tengok jugak penerimaan orang sekeliling....

Monkey D Luffy said...

aku x pernah botak wei... hehehe

myjaehee said...

botak comei gak.. tp kena tgk org gak.
kalo muka ade tara mawi... bley la pi kedai trim rmbut anda. huuhu

tp mawi comei ke. hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...