nak ikut.....

Friday, February 20, 2009

Apabila dia sudah merajuk….

Ala sorry la..aku janji tak kan buat hal lagi..aku janji takkan kata nak cari yang lain…kau dah terbaik untuk aku…maafkan lah aku yer….” Tu lah kau KJ..mulut tu gatal sangat kata nak gantikan dia dengan yang lain..tak cukup lawa ke dia…dia sanggup setia dengan kau hampir lima tahun tau...ada ke yang lain sanggup setia sepertinya??kan dia dah merajuk tu…Padan muka kau….Ish macam mana aku nak pujuk dia balik ni eh?? Bila aku pujuk dengan ayat-ayat jiwang yang biasa aku gunakan tu, dia dah tak terima malah makin tolak menjauhi aku…macam mana eh??ish tensen la macam ni… Dalam bulan ni je, aku dah menghabiskan beratus-ratus ringgit bagi membelikannya aksesori baru…tapi dia x pernah menghargai aku…dia tahu aku hanyalah seorang pelajar je.. manalah aku ada duit nak beli aksesori yang lain lagi…dah hampir masuk sebulan rajuknya tak sudah-sudah lagi…macam mana yer nak buat??ada siapa-siapa pakar cinta disini?? Tolong lah pujukkan motor lagenda aku tu…dia dah merajuk r…selalu rosak je sejak akhir-akhir ni…ni semua angkara selepas aku kata nak beli motor baru lain….mula-mula tayar pancit pastu rosak..rantai longgar, sprocket haus…brek depan tak makan…lampu depan rosak…dan macam-macam lagi… Maafkan lah aku wahai motor kesayangan aku…

9 comments:

rose emely said...

hehehehee...
kalo mulut dah gatal berkata-kata,
beli ajer laa yg baru
lalallaa..

ijechan said...

haha. harap2 bila dah post-kan entry ni, motor lagenda kesayangan incik kj dah tak merajuk..~

sheryn clyde said...

haha...x sgke moto pn ade prasaan gak..
cian ko..harap2 pasni die x mragam la eh..

piNky LuCiA said...

ko da gtahu dia ko mintak mf.. pstu da pujuk.. nnt dia ok laa tu.. bg dia ms laa.. hehehe

amir said...

aiyak...1st time baca ingatkan saper.....rupe2 nyer motor... caya laaa... moto pon ader feeling.. kirim salam kat motor ek! =P

rose emely said...

You've been TAG. Ambik dlm blog ku yg tercomei itew k...
and wajib jawab!

Monkey D Luffy said...

ko bagi dia JELES... bila JELES tambah SAYANG

ieyra said...

haha..igtkn awek lew..ghuper2nyer moto jaa..tu lerr..len kali jgn ckp bkn2 kt dye..kn da majuk..hish2..klaka jew..

ReD said...

cais...aku ingt kan btol2 la awek ko k yg majuk..rpenye..MOTOR??haha

p/s : thanx sb jd follower blog aku..hihi
pe lg...taruk la link blog aku kt list ko..hihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...