nak ikut.....

Tuesday, February 3, 2009

Aku vs lelaki romantik..

"wei, cuba kau tengok pasangan yang duduk kat meja sebelah nie" kata kawan aku. Ketika tu, aku lepak bersama kawan dekat kafe sambil menunggu kawan yang lain datang.Aku pun toleh..usha...x ada apa2 yg lain pun...biasa r, pasangan bercinta..makan berdua..

"Ish ko ni..tengoklah betul2...diorang makan sepinggan...romantik gler...bestnya kalau aku romantik gak"kata kawan aku tu.."Ish ko ni, muka macam lanun, ada hati nak romantik, mau awek ko tergelak nanti..haha" kata aku selamba...Dalam sika
p aku yg x mengendahkan kata2 kawan aku tu, aku masih memikirkan juga...adakah setiap wanita mengidamkan pasangannya berjiwa romantik??Ish susah la macam ni...tak semua lelaki tergolong dalam kategori romantik nie...termasuklah aku..x menafikan!

Bagi aku romantik2 nie merimaskan lah...bagi aku, sifat romantik nie hanya boleh dilakukan pada waktu tertentu, mengikut keadaan dan tempat sesuai je...xyah lah sampai kat kafe, makan sepinggan...x kenyang r macam tu hahha

Bagaimanakah baru seseorang lelaki itu dilabelkan romantik??Adakah apabila memberi patung beruang (teddy bear), kad yang penuh dengan kata cinta, bunga pada hari teristimewa, berpegangan tangan ketika berjalan bersama dan makan dengan bercahayakan lilin di hotel mewah atau restoran? Ish susahnya nak buat...malu r...aku kan lelaki yang membesar dengan adat2 ketimuran hahaha

romantiknya orang utan ni...makan berkongsi...nak belajar dari orang utan ni lah

14 comments:

ehan coMei said...

hahaha..
aku rase la..yg mkn spinggan 2 bcoz nak jimat..
kui3..
lau spinggan murah ckit...

cuba ko bayang kan

Nasi:RM0.50
Ayam:RM2.00
sayur:RM0.50-RM1.00
aksesori2 syur:RM0.50-RM2.00

Total=RM3.50 (per 1person)
x2 =RM7.00
Conclusion= RM3.50 per 2person..haaa da jimat RM3.50...
Leh buat Toput..hahaha..bergayut gh2 mlm pki Xpax U..
jimat...
RM3.00 utk 45minit

Sokong aku tak????

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

ROMANtik vs jiwang.. huhu

sheryn clyde said...

erm.....romantiknye org utan 2 eh....
kwn ko ke??
hehehe

erm...kalu aku la...aku mmg suke lelaki romantik...
tp jgn over sgt...geli..nt x psl2 kene sepak
haha
n better lpas nikah. dpt keredhaan ALLAH

cima said...

sifat romantik nie hanya boleh dilakukan pada waktu tertentu, mengikut keadaan dan tempat sesuai je..

mmg sokong la sangat

piNky LuCiA said...

sokong ehan. hekhekhek

piNky LuCiA said...

huhu.. bg aku.. lelaki sume romantik.. hehe.. tp sume lelaki biasa nya tak pndai nak tunjukkan..

tp bg aku romantik tu bkn nk kena pgg tgn.. mkn sepinggan.. minum segelas.. pastu aiskrim sebtg.. sume satu je laa maknanya.. bg aku tak.. mmg ia nmpak mcm romantik.. tapi... bg aku.. tak yah tunjuk pun tak pe..

romantik tu lambg kasih syg.. tak tunjuk pun tak pe.. tp dia sll ingt aku.. bmbg aku.. tegur aku ms wat slah.. memahami aku ms aku serabut.. ssh senng bersama.. maslah selesaikan sama2.. tak sakiti satu sama lain.. sume tu adalah sifat romantik..

tak yah pgg2 tgn pun tak pe.. asalkan saling percya.. tolak ansur.. ade komunikasi yg baik.. pastu klu da kwin.. hidup smpai tua2 asik bersama..

wah3..bukan main aku ni.. tp aku lebey suka lelaki manje.. hakhakhak..comey je.. :)

Moon said...

moon makan sepinggan dgn umi..
lg romantik, dpt pahala.
bukan dosa. :P

::dazzLaila:: said...

geli lah kalau lomantis sgt..
mkn kongsi2...
aku slalu kuar makan order lain2 menu..
pehtu leh tuko2..
suap2..
hahaha
(agak2 lagi geli tak)
muahaha

Mencari Erti Hidup said...

romantik pun biar la btempat..

- Gie - said...

haha...

btol2..kdg2 geli gk kalu terlmpau romantik..

tp rsnye..klu share makanan tu nk kate romantik keterlaluan xde la sgt..
klu mkn bersuap2 tu bru la romantik x bertmpt..lalala

ehan cOmei said...

hahaha..
mkn spinggan???

jgn marah aku ek nk cakap.. KJ yg letak gambor org utan tuu..
haa mcm tu laa. wakakaka...
lau xcukup bajet pon.. cube la amik 1 ag pinggan kosong.. bukannyer kene bayar..hahaha

::::All!n:::: said...

sepp budget kongsi sepinggan jew.
kuikuikui...
tapi pada pendapat saya..
tidak salah kalau lelaki itu romantika de' amor tapi biar lew btempat..
huhuhu..
sy sebagai pompuan juga turut merasa rimas jika pakwe saya terlalu romantika de'amor
tak r0ck lew kalu jiwang sgt...
kuikuikui..
nanti cepat bosan..

Monkey D Luffy said...

wei jangan ko sebut muka cam lanun... sensitif bg aku... hahaha

~ h a n i m h u s i n ~ said...

haha~
romantic tol org utan itu!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...