nak ikut.....

Wednesday, March 4, 2009

Eiii…aku geli la sebab berbulu…

Aku ada bela hamster…kenapa aku membelanya?? Ntah la nak bela anak dara orang..aku tak mampu lagi..jadi bela la hamster dulu…biar jadi gemuk2 n comel2…huhu aku bela seekor jantan n 2 ekor betina..aku biar dia merasakan poligami...huhu...sekarang ni aku dah dapat 4 ekor anak hamster…baru seminggu dilahirkan (besday diorang pada 23 feb 2009)…aku dapat lihat secara live bagaimana anak2 hamster itu dilahirkan..baru aku tahu betapa besarnya pengorbanan seorang ibu yang melahirkan anak….kawan2 aku teruja untuk melihat hamster2 aku…masih tidak bernama lagi…ada sape2 yang nak bagi nama??..aku bagi lah tengok… ada yang suka..ada yang geli…biasa la..hamster dengan tikus kan lebih kurang….sedang aku dan kawan2 aku beborak kosong pasal hamster…tetiba aku terdengar seorang kawan perempuan aku kata.. aku teringin nak bela hamster..comel..tapi aku geli la sebab berbulu…pastu aku laju je tembak balik dia…habis tu ko nak lelaki yang tak berbulu ke??? Auww….huhu dia terdiam malu…

8 comments:

ijechan said...

snap la gambar baby hamsters!~

mynmeisazm :) said...

erk.
prmpuan suke laki berbulu ke?

Monkey D Luffy said...

masa lahir jer ko tgk? masa proses? rugi ko

piNky LuCiA said...

hmm.. nak tgk hamster comey.. snap laa gambar.. huhu

ReD said...

erk!laki berbulu??cm Tarzan tu k??haha

wana said...

hamster???mane buktinye...?
tunjukkan cepat enKJ..

Syaqilah said...

omg!!!

bakalguru said...

assalamualaikum, tinggi saudara berapa?
berape 'cm'kah yg dianggap tinggi bagi lelaki?
mnarik jugak topik ni...haha
tapikan, ramai laki tinggi yang pemalu tu yg lmbat masuk line. kalo ngorat confirm dapat eh.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...