nak ikut.....

Sunday, March 8, 2009

KPIC 2009: Episod 2 – Mandi Kolam

Setelah sampai di Dayang’s Camp, peserta dibenarkan untuk mengemaskan diri dan beriadah. Program sebenarnya akan berlangsung pada sebelah malam..Aku dan peserta lain mengambil kesempatan untuk bermandi-manda di kolam..namun begitu tidak ada seorang pun peserta yang berani untuk masuk ke dalam kolam terlebih dahulu…semua tidak berani…penat aku meyakinkan diorang yang kolam tu bersih..huhu..sedangkan aku pun x berani masuk dulu hahah..takut rambut rebonding aku menjadi seperti sabut kelapa nanti hahah

Peserta mula yakin bahawa air kolam tersebut bersih selepas seorang demi seorang terjun ke dalam kolam…akhirnya semua mandi di dalam kolam…x best la kalau hanya mandi saja..maka kitaorang membuat game bola tampar diantara lelaki dan wanita… keputusannya kumpulan lelaki menang huhu..selepas ketiga-tiga bola tampar tu pecah, kami main lumba berenang plak…huuhu…tgok macam berjalan dalam air je…apa2 pun best sgt mandi kolam walaupun terdapat berudu berenang bersama kami sekali…haha

Peserta tidak berani untuk mandi di dalam kolam...

kumpulan lelaki..

kumpulan wanita....

AKu bersama yuyu, pengarah program kpic 2009

~perut aku terpaksa ditutup kerana baju basah lekat kat perut aku yg comel..seram dan ganas utk tontOnan umum huhu

2 comments:

piNky LuCiA said...

waaa..mcm best je.. nak ikut.. hahahaha

Pirate KL said...

ish2.... apa nak jd si KJ neh... langsung x pelawa...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...