nak ikut.....

Friday, March 6, 2009

JEMPUTAN MATR 2008

Semalam dalam pkul 3 pagi ketika aku sedang nyenyak tidur di buai mimpi, pintu bilik aku di ketuk… ish sape plak ketuk pagi2 ni…seram je..bukan aku takut nak buka k…tapi biasa lah baru bangun tido..mestilah ambil masa sikit nak buka pintu..g betul2 kan apa yang patut…g bersihkan air liur basi yang meleleh k huhuhu…belum sempat aku buka pintu, ada sampul surat dimasukkan di bawah pintu aku…ish janganlah surat saman dari kolej plak.. aku pun terus membuka sampul surat tersebut…oww rupanya kad jemputan ke Majlis Anugerah Tun Razak 2008 (MATR’08) yang akan diadakan pada sabtu nie (7/3/2009).. bukan kad jemputan UMRAH k huhuh..jemputan VIP lagi…Agak lawa lah kad dia…memang aku tabik spring “toink toink” sape yang designnya..tapi apsal lambat sangat dihantar?? Lagi satu.. ambil la masa sikit, rasanya tak sampai satu minit pun nak tulis nama jemputan pada kad tu..ala itu masalah kecil je…aku dah maafkan awal2 pengarah program dia huhuhu walaupun kad jemputan lambat sampai ke tangan aku… tapi aku telah dimaklumkan awal2 mengenai program MATR tersebut…Terima kasih kerana menjemput aku..

Bahagian luar kad jemputan

Bahagian dalam kad jemputan

p/s: Tengah pening memikirkan baju apa yang hendak dipakai pada malam tu…nak menang la gelaran “King of the night” huhu..ada sape2 nak bg cadangan???

2 comments:

piNky LuCiA said...

malam anugerah ni tak de tema eh?huhu..
hmm.. klu ko kai baju yg hip hop skit msti hensem kan.. ko kan tggi.. waaaa.. hehehe

Monkey D Luffy said...

baju KING ler

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...