nak ikut.....

Saturday, November 24, 2012

Sentuh Lidah Tu!!!!


Betul!!!!

Menjadi!!!!

Aku terbaca satu artikel tadi yang menyatakan….

“Apabila kita menguap, cuba sentuh jari kita pada lidah kita…….”

Anda sudah buat?? Apa yang terjadi???

“Rasa menguap itu akan hilang…..”

Ye memang jadi….Rasa menguap aku terus hilang….

TAPI!!!!!!

Rasa ngantuk aku tak hilang pun….. Aku masih terus menerus menguap… DAN apabila aku sentuh lidah dengan jari, memang rasa hendak menguap itu hilang….Tetapi anda akan rasa tidak puas kan???? Heheh Rasa macam hilang sesuatu nikmat… Akhirnya aku terus menguap dengan mulut yang ternganga besar heheh….

Okay, aku ternampak kakak aku menguap tu…aku ada misi yang hendak diselesaikan hehehe Chow dulu!!!!!

1 comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...