nak ikut.....

Sunday, June 16, 2013

Aku dan karipap….

Siapa suka karipap?? Aku memang hantu karipap…  Biasanya kita dengar ada karipap jenis daging, karipap ayam, karipap kentang dan karipap sardine..

Dulu masa aku belajar di UTM Skudai, pasti ada orang yang akan menjual karipap ayam dari hostel ke hostel…walaupun harganya agak mahal…iaitu 50 sen seketul tetapi sangat berbaloi kerana sedap dan isinya padat….besar lagi tu….biasanya aku akan beli dua ketul, pasti akan kenyang sampai malam…

Kalau anda warga UTM, dan tidak merasa karipap ayam itu….anda sangatlah rugi… dan kini karipap telah melalui pelbagai inovasi….dan terbaru ada pelajar tempat aku membuat karipap cheese…. Aku ni pun hantu cheese juga….jadi aku telah merasa karipap cheese itu…semua makanan aku hantu...mcm mana tidak membesar dengan sihat heheh

Dan aku hendak memberi peringatan, entri ini bukanlah hendak memuji pelajar sendiri atau orang kata “masuk bakul angkat sendiri”…..tetapi aku hendak korang merasa nikmat makanan…. Bukankah hidup untuk makan?? Hahah

Serius pada pertama kali aku makan karipap cheese tu, aku rasa sudah jatuh cinta dengan tukang masaknya…eh eh mana boleh jatuh cinta dengan student hehehe…. Tapi orang kata, nak pikat lelaki adalah melalui perutnya…Betul tak?? Jadi bagi sesiapa yang hendak membeli atau merasa karipap cheese ni, bolehlah datang atau hubungi nombor yang tertera di dalam poster di bawah ni…. Aku jamin tak kan menyesal…. Korang Cuma akan menyesal jika tidak menikmatinya hehehe


Kalau nak rasa karipap cheese free…mai datang jumpa aku kat Kolej komuniti Ledang…. Aku belanja seketul je hehe…. Jom like page “KaripapCheese” tu….


# Jika anda mempunyai barang untuk didermakan, atau ingin membeli sambil menderma…bolehlah hantar kepada aku…dan like page “Skuad Ledang” 

# Aku nak bagi kawan aku yang cerewet pasal makanan rasa karipap cheese ni lah... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...