nak ikut.....

Monday, January 17, 2011

Nak pergi salun Fasha Sandha la…

Aku dengar cerita yang Fasha Sandha hendak buka sebuah salun

Dekat Wangsa Walk…

Nama salunnya mungkin Chinta Salon….

Wah dekat la dengan rumah aku….

Aku mesti pergi ni…

Jadi pelanggan pertama dia…

Best apa kalau rambut aku ni di gunting oleh tangan Fasha Sandha yang halus tu hahahha…

Bye-bye Pakcik Azis…yang selama ini potong rambut aku..

Dari aku sekolah rendah sehinggalah aku sudah meninggalkan zaman sekolah ni…hehehe

Nanti aku nak potong rambut ala-ala gaya Jejai la hahahah

6 comments:

farhana said...

Kalau Fasha yang potongkan rambut, lagi best! hehe

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

mesti mahal haha

yusuf mujahidin ™ said...

style jejai je yg laku nt...kehkehkeh~

KJ-kun said...

farhana: siap urut bahu kot hehehhe

notso_violet: maybe kot...sebab nak buka/sewa kat wangsa walk tu...mesti mahal...

yusuf: macam mana eh style jejai...selalu tengok dia pakai topi je hehehhe

-me- said...

tinggi angan2x kau! haha~~
alih2x pakcik azis jugak kau cari nnt..=p

piNky LuCiA said...

hahaha. pandai ke fasha potong rambut? :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...