nak ikut.....

Saturday, September 15, 2012

Hadiah yang perlu di bayar….


Aku ni jarang menonton television….kerana biasanya aku akan tertidur awal setelah penat bekerja..

Dan tadi aku tertengok TV, pasal gossip-gosip artis….. dan ada lah beberapa orang artis yang menjadi tajuk untuk menceritakan perkembangan mereka…. Ramai juga artis baru yang aku tidak kenal… Macam senang je nak jadi artis kan??? Dan kita biasa terdengar dari mulut artis memberi kenyataan seperti berikut

“Album ini istimewa untuk peminat saya…hadiah dari saya”


Hadiah-hadiah juga, tapi kita juga yang kena keluarkan duit untuk membeli hadiah album itu… Apa kes??? Mana ada hadiah yang perlu dibayar??? Melainkanlah kalau anda bagi hadiah kahwin kepada kawan baik anda sebiji kereta, anda bayar downpayment nya sahaja…bulan-bulan suruh kawan anda yang kahwin tu sambung bayar heehhe

p/s(i): Aku pun artis juga…aku merupakan seorang pelakon di pentas dunia ini yang menjadi perhatian Tuhan yang satu…

p/s(ii): Tadi dapat aiskrim goreng dari pelajar…Kira hadiah la tu, sebab aku tidak perlu bayar heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...