nak ikut.....

Sunday, July 14, 2013

Surat cinta dari encik trafik!!!

Aku terima surat cinta!!! Siap dekat surat cinta itu letak nama penuh aku beserta dengan alamat aku di KL lagi….

Tetapi yang memberinya adalah seorang lelaki….Terima kasih banyak-banyak encik trafik!!!

Ahhh tidak!!!!Puasa kedua aku dah kena saman!!! Jadi rosak semua rancangan raya aku sebab duit perbelanjaan raya kena pindah untuk membayar saman uhhhh…. Harap raya nanti ada diskaun untuk membayar saman!!!!

Alkisahnya, Aku kena saman sebab tidak pakai tali pinggang ketika memandu untuk pergi bazaar….. walaupun dekat, kita wajib mematuhi undang-undang jalan raya tau!!!!

Jadi kepada saudara-mara aku, tahun ni raya…tiada duit raya ye hahahah



p/s(i): Hari ini sudah hari ke lima kita berpuasa….Mudah-mudahan, tahun ini aku dapat berpuasa penuh la seperti tahun-tahun lepas….


p/s(ii): Misi mencari duit raya lebih…ada idea???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...