nak ikut.....

Friday, November 22, 2013

Ledang dan Tangkak semakin popular….

“Ledang tu kat mana ye?”

Itulah soalan yang biasa akan ditanya oleh urusetia apabila aku ingin mendaftar pelajar aku untuk sesuatu pertandingan….Biasanya aku akan menjawab

“Tempat dimana Puteri Gunung Ledang berada…”

Dan sudah tentu mereka tidak akan tahu juga…. Ledang dan Tangkak adalah salah satu kawasan di Negeri Johor bersempadan dengan Negeri Melaka…. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Ledang dan Tangkak…boleh lah bertanya pada Pakcik Google..

Dan baru-baru ini, Tangkak dan Ledang semakin popular…..kerana “Tuhan Harun” bersama isteri ketiganya dan seorang pengikutnya telah Berjaya di tangkap disitu… Rupanya “Tuhan Harun” ini berjiran dengan kebanyakan staf tempat aku bekerja heheh…

Dan Lepas ini, kalau ada yang masih bertanya

“Ledang tu kat mana ye?”

Aku akan jawab,

“Tempat Tuhan Harun kena tangkap” hehe

sumber kosmo: Harun kena tangkap

 Kalau tidak tahu juga, memang anda tidak mengikuti perkembangan semasa hoho


Nota kaki: Sudah lamanya aku tidak mandi bersama Puteri Gunung Ledang di Gunung Ledang….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...