nak ikut.....

Friday, August 8, 2014

Jom Scan Baby….

Siapa ada Baby dalam perut??

Angkat tangan!!!

Kalau aku tak ada lah….tapi boleh je nak scan perut aku ni hehe….Bila lah baby nak keluar dari perut aku ni? Baru la kurus nanti heheh

Ada berita baik untuk anda!!!

Ni aku nak promosi sikit page facebook kawan aku ni…ni pun atas permintaan dia… jadi aku tolong kawan-kawan lah…

Facebooknya ialah Ultrasound 3D 4D  Malaysia – DR Siti Scan…. Dia adalah seorang doctor yang buat scan bayi untuk ibu yang mengandung…..anda boleh tengok anak anda, boleh tentukan jantinanya dan macam-macam lagi…


Untuk maklumat lanjut anda boleh like facebooknya, di situ ada banyak maklumat mengenai bayi dan juga ada nombor telefonnya…anda boleh membuat temujanji untuk pemeriksaan…. Dan aku dah kawtim dengannya, kalau anda membuat pemeriksaan dengan menyebut nama aku…insyaALLAH akan dapat diskaun heheh


1 comment:

syarifah nur farhana said...

Kat area mne ni?xprasan lak die tulis area mne..heee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...