nak ikut.....

Friday, June 18, 2010

Akibat Demam Bola….

Kita pergi je ke mana-mana sekarang, pasti topik yang hangat diperkatakan ialah tentang BOLA… Sana Bola, Sini Bola, Makan Bola, Tidur Bola, Minum Bola….Segalanya Bola lah…Termasuk lah iklan di TV, semuanya mesti di kaitkan dengan Bola (aku tergelak bila tngok iklan di ASTRO, pelakon2 CSI main bola..)

Begitu jugalah yang terjadi dengan seorang warga emas, Idris Mahat yang telah di dakwa memilik dadah seberat 16.92 gram dan telah dijatuhi hukuman penjara selama 12 tahun. Ini bukanlah kali pertama, dia dimasukkan dalam penjara…tapi telah berkali-kali….Jadi disebabkan demam piala dunia melanda , dan dia mungkin tidak berpeluang menonton siaran langsung mahupun siaran ulangan piala dunia di penjara. Maka dia membuat pose sepak bola kepada wartawan yang menangkap gambarnya….hahah

macam Gonzalo Higuain tak???

p/s: Best ke masuk penjara??? Sebab pakcik ni tak serik2 keluar masuk penjara…

4 comments:

~ ReD ~ said...

mesti pakcik ni suka keluar masuk pnjara. time ni mesti dia dh x de duit nk makan sebab tu dia nak masuk pnjara, at least ada makan minum terjaga.

mungkin jugak setiap kali dia masuk penjara, time tu dia xde duit nk makan :D

kali ni, masuk penjara, x keluar2 laa.kalau kluar pn, kluar mayat dia je laa..hahah

yusuf mujahidin ™ said...

salam

kt penjara makan minum pakai terjaga...hehehe
moga dia insaf

en_me said...

pakcik nih isap dadah pown bodi fit jerr, x macam artis yg penghisap dadah tewww.. uhuhu

Andrew Darwis said...

salam kenal n_n!
bogmu bagus! lanjutkan!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...