nak ikut.....

Friday, February 4, 2011

Adik aku tidak suka iklan tuala wanita

APABILA aku menonton sesuatu siaran di TV bersama-sama dengan adik perempuan aku….aku selalu perhatikan apabila ada iklan tuala wanita saja di TV….adik aku akan cepat-cepat tekan remote control ke siaran lain….dan bila agak-agak iklan tu dah habis…dia akan tekan balik ke siaran cerita tadi semula….

DAN kebetulan, ada satu hari…aku tengok drama bersama dengan adik perempuan aku tu….Kebetulan iklan tuala wanita Libresse yang Adibah Noor lakonkan tu keluar…dan pada waktu itu…remote control ada ditangan aku…aku tidak tekan ke siaran TV lain…aku tengok iklan tu sampai habis dan aku tersenyum keseorangan…. Adik perempuan aku tu, tengok gelagat aku…..Dan sebab itulah adik aku tidak suka iklan tuala wanita mahupun iklan tegangkan payu dara yang kendur di TV…. Dia taknak abang dia ni jadi orang gila tergelak keseorangan…Terima kasih adik ku hahaha

Iklan sekarang memang agak terbuka….tidak kira di TV mahupun di radio…termasuk la dalam rancangan di TV seperti Raja Lawak….mesti ayat ada “double meaning”….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...