nak ikut.....

Friday, February 4, 2011

Aku tidak berpeluang menjadi bintang Carefree….

Aku sangat kecewa…

Aku tidak berpeluang menjadi bintang Carefree…awal-awal lagi permohonan aku akan ditolak HAHAA

Teringin sangat berjumpa si Scha Alyahya tu…

Aku yakin permohonan aku akan ditolak kerana aku tidak memenuhi syarat utama yang telah ditetapkan…

Syarat UTAMAnya ialah anda MESTI wanita muda…HAHA…Anda akan berpeluang berlakon bersama-sama Scha Alyahya dalam siri drama TV baru yang akan disiarkan pada bulan Jun tahun ini di Astro… Wah lepas ni jadi glamor lah…

Jika anda berminat dan memenuhi syarat utama itu….anda bolehlah menyertai sesi uji bakat yang akan diadakan diseluruh negara bermula akhir Februari ini….tetapi sebelum itu, anda mestilah juga berusia antara 18 hingga 35 tahun….

Untuk maklumat lanjut mengenai permohonan dan uji bakat boleh di dapati di www.facebook.com/mycarefree.

p/s: Adik aku amat tidak suka iklan pasal tuala wanita…kalau hendak tahu sebabnya…nantikan next entri

2 comments:

::melur:: said...

nape 1st dah kena tolak ? owh lupe u laki :D

Unknown said...

tak adalah...I wanita tua HAHAHHAHA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...