nak ikut.....

Thursday, February 3, 2011

Thaipusam ada…..Chinese New Year tiada….

Mesti peningkan baca tajuk entri aku kali ni…

NI bukan teka-teki lah…tak perlu peningkan kepala korang fikir apa jawapannya…

Masa Thaipusam ia ada….tapi bila masa Chinese New Year ia tiada….Apakah ia?? HEHEH

Ini adalah pasal mesej ucapan yang aku terima…

Masa Sambutan Hari Thaipusam bulan lepas…

Aku terima banyak juga mesej daripada kawan-kawan aku yang mengucapkan Selamat menyambut Thaipusam…. Aku hanya tersenyum ketika terima mesej-mesej itu dulu….Yelah kita kan 1 Malaysia… semua perayaan kita meraikannya bersama dalam suasana harmoni dan aman damai…

Tapi bila hari ini, Sambutan Chinese New Year….aku tidak terima sebarang mesej pun yang membuat ucapan… walaupun satu mesej…Oww baru aku sedar….mesej-mesej yang dulu tu memerli aku HUH… Mentang-mentang la warna kulit aku tak berapa nak cerah…


p/s: Sekarang aku kerap pula nyanyi lagu ni “Hitam manis…ow hitam manis…pandang tak jemu… pandang tak jemu”

p/s/s: Selamat tahun baru cina bagi yang menyambutnya...Aku nak limau dan ang paw!!!

3 comments:

-me- said...

haha..
mcm2x laa kau kan??
anak murid aq maen hentam jer wish sgala bagai ucapan..
sbb dorang lagi happy..dapat bercuti..kikiki~~

Unknown said...

hahaha hati aku dah terluka ni... kau tak wish kat aku pun hahahha~

-me- said...

haha..
kau nak aq wish apa??
-selamat pagi..petang dan malam- =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...