nak ikut.....

Monday, December 31, 2012

Tahun baru, tiada erti….


Sedih!!!

Sunyi!!!

Kehilangan!!!

Ye, aku rasa sunyi….bukan sebab aku tiada rakan… ramai je yang ambil berat akan diriku ini… terima kasih banyak-banyak!! Aku sangat menghargainya……tetapi diri ku kini terasa seperti satu kehilangan besar…. untuk menempuh tahun baru…2013…aku kehilangan

”orang” yang sentiasa menjadi idola aku….

”orang” yang sentiasa memberi kata-kata semangat apabila aku lemah…

“orang” yang sentiasa membantu aku apabila susah…..

“orang” yang sentiasa bersungguh-sungguh gelak, walaupun lawak aku tidak jadi

”orang” yang sentiasa bersama aku…..

kini sudah tiada selama-lamanya…. “orang” yang dimaksudkan itu ialah ayahku…Johari bin Othman… yang telah pergi menemui penciptanya… DIA lebih menyayanginya…. Pada 28 Disember 2012,jumaat, pada jam 6.06 petang….

p/s(i): Aku sangat rindukan ayah….Maaf kerana tidak menjadi anak yang baik…. Semoga Allah merahmati dan menempatkan roh Allahyarham di sisi-Nya.. Al-Fatihah

p/s(ii): Sambutlah tahun baru dengan penuh kesyukuran…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...