nak ikut.....

Sunday, May 5, 2013

Selamat Mengundi


Salam PRU 13…

Hari ini bangun awal…..semangat mengundi lah katakan….. Aku dan seluruh keluarga aku akan mengundi di tempat yang sama iaitu Sekolah Kebangsaan Taman Setiawangsa…..iaitu untuk P118 Setiawangsa….

Calon yang akan bertanding ialah Ahmad Fauzi Zahari (BN) dan Ibrahim Yaacob (PKR)….. Kedua-duanya aku pernah terserempak ketika mereka berkempen….Kedua-duanya aku sudah tengok latar belakang mereka…. Harap pilihan aku nanti tepat…. Siapa yang aku undi?? Itu rahsia!!!!

Ahmad Fauzi Zahari

Ibrahim Yaacob

p/s(i): Undilah dengan mata hati bukan dengan perasaan….

p/s(ii): Esok sudah start kursus seminggu di Afamosa….tak sempat nak berehat setelah penat berfikir siapa calon yang perlu diundi heheheh 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...