nak ikut.....

Saturday, February 15, 2014

Kursus Asas Pembinaan Blogspot

14 Februari 2014 yang lepas, iaitu hari Jumaat dimana kebanyakan Jabatan kerajaan di negeri Johor bercuti…..aku pula awal-awal pagi sudah terpacak di ofis…. Aku diminta untuk mengajar kursus pendek kepada komuniti setempat… iaitu Kursus Asas Pembinaan Blogspot…

Kebiasaannya, aku mengajar kursus blog ini kepada pelajar sekolah…dan aku biasanya perkenalkan diri aku sebagai Abang KJ kepada murid-murid ini hehe…. Dan kursus blog yang baru lepas ini, aku kena mengajar komuniti setempat yang lebih berusia daripada aku….Maka terpaksalah aku memperkenalkan diri sebagai Encik Khairul heheh

Ini adalah pertama kali….aku kena mengajar kursus blog untuk orang dewasa…..kira berdebar-debar juga lah hati ini…..sebab bagi aku, nak tackle kanak-kanak lagi mudah daripada orang dewasa….takut masa 5 jam kursus berjalan terasa lama dan terseksa pula hehe

Dan syukur Alhamdulillah, kursus berjalan sangat lancar dan enjoy…. Dan aku berpuas hatilah dapat berkongsi ilmu, harap mereka semua berpuas hatilah dengan kursus aku ini….. dan biasanya di akhir kursus ini, aku akan memberi borang soal selidik….dan aku akan membaca komen-komen yang diberi supaya aku dapat mempertingkatkan lagi teknik aku mengajar….. ada yang positif dan negative….tapi semua aku ambil sebagai motivasi….dan komen kursus baru-baru ini semuanya positif….Alhamdulillah!!!


"Kursus sangat bagus, pengajar sangat bagus. Tolong contact saya sekiranya ada kursus baru (ICT)" - Encik Sahizan Bin Mohd Sari



Nota kaki kanan: Ingin mempelajari kursus-kursus pendek yang paling murah dipasaran? Hanya tempah tempat anda di SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...