nak ikut.....

Friday, February 14, 2014

Sambut Hari Valentine



Oh rupanya hari ini 14 Februari 2014,

Aku sendiri pun tidak sedar hari ini hari valentine, melainkan kawan-kawan aku mengingati di wassap bahawa haram menyambut hari valentine oleh umat islam.

Hari ini aku buat apa?

Aku sambut hari valentine?

Sudah tentulah tidak!!! Hari ini aku kena kerja, aku buat kursus pendek asas pembinaan blogspot…. Mengenai kursus ini, aku akan ceritakan dalam entri aku seterusnya….

Pagi-pagi lagi aku sudah bangun, mandi dan bersiap…..aku pakai t-shirt masukkan baju dalam seluar slack dan pakai kasut hitam…..lagak umpama Tengku Adam Kamil….dan apabila aku keluar dari rumah menuju ke kereta, makcik aku pun tegur….

“Pergi dating ke? Hari ni kan johor cuti?”

“Eh taklah…pergi kerja,ada kursus pendek”

Ni yang aku malas pakai smart-smart sikit….hehe….aku terus masuk kereta, dan memandu kea rah kolej…

Dalam perjalanan, aku memasang radio era….oh hari ini radio era bertemakan “Hari valentino rossi”, lagu-lagu yang dimainkan adalah rancak-rancak….tiada lagu-lagu cinta meleleh dan mendayu pada hari ini…. Memang terbaik la…baru la aku semangat untuk pergi kerja walaupun orang lain bercuti hari ini heheh…..

Photo: Kursus pendek pembinaan blogspot...tengah tunggu pelajar dari komuniti setempat

#selamat pagi
#merasa kerja pada hari jumaat lagi
gigih aku datang awal.....peserta kursus pun tidak sampai lagi heheh

Nota kaki kanan: Seronok mengajar kursus pendek hari ini J

Kenali aku
Instagram: khairuljohari86
Wechat: kjkun86

Facebook: KJ kun

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...