nak ikut.....

Saturday, August 15, 2009

Esok…Segalanya…

Selama 4 tahun pernantian…dan esok ia muncul….x sangka dapat juga aku graduat on time… rasa berdebar plak…dah lah aku x pergi sesi raptainya…x tahu apa kena buat…lantak lah apa jadi esok.. heheh Aku akan bertolak dari rumah pagi2 esok kerana aku punya sesi konvokesyen adalah sebelah petang (2pm – 5 pm)…kerana ada perkara yang perlu diselesaikan terlebih dahulu…maaf kwn2 kerana x dapat trun awal…bukan sengaja…atau takut kena blanja korang…tapi ada hal yg x dapat dielakkan…harap2 perjalanan esok semuanya berjalan lancar…lepas sesi konvo…aku terus balik…sebab hari isnin pagi aku ada hal lain yg perlu diselesaikan juga….maaf sangat2…..apa2 pun congratulation kepada kawan2 semua dan harap dapat jumpa esok ya….
p/s: hp aku rosak…x dapat trima msj…kena off dulu pastu on balik bru dapat trima msj…klu ada hal pnting call trus la (cthnya: nak ajak bergambar sok ke hehhe)…sebab tak kan setiap minit aku nak off-on heheheh

9 comments:

Anonymous said...

tahniah kepada anda KJ.

kj said...

aku nak tuntut hadiah dr ko pian hahahha

Unknown said...

congrat ya!!

Anonymous said...

tahniah la krol...hihi
pasni leh la ko kerja!!! lalala~~

yanna yazed said...

kj... aku bkn lupa. tny roy... aku sllu tny dia... uhuk2... kijam2... tudhn tidak b'asas.

Anonymous said...

yeay yeay...
nuar dah konvo...
nanti aku dapat bunga!!!
hahahaha~

~d!b@~ said...

congrats kj!
waaahhhh nanti jgn lupe bagi akak bunga taw! hahahahhahahhaha :P

sharamli said...

c0ngret...

syukran zainol said...

congrats! :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...