nak ikut.....

Sunday, March 14, 2010

Macam-macam ada

Pagi tadi aku balik ke kampung…balik hari aje, bermakna aku balik kampung pagi tadi dan balik KL semula pada sebelah petangnya…lagipun kampong aku tak ada lah jauh sangat…2 jam perjalanan je…Kenapa aku balik kampung?? Saja-saja hendak jumpa pakcik dan makcik aku…aku kan anak buah yang baik hehehe….dalam perjalanan aku pergi dan balik dari kampong…macam-macam ada sepanjang perjalanan itu…maksud aku macam-macam MATI kat tengah jalan….ada katak MATI, kucing MATI, tupai MATI, Ayam MATI….semuanya sebab kena langgar…sampai terjadi pertandingan meneka bangkai apa… di dalam kereta tadi hehe……ohhhh tak lupa juga, turut ada enjin kereta MATI, tak boleh start yang menyebabkan kesesakan jalan raya…tapi syukur lah aku dan family telah selamat sampai semula di rumah…dan sepanjang perjalanan tadi tiada manusia yang mati akibat kemalangan…akhir kata, pesan dari aku.. berhati-hati di jalan raya…ingat lah orang tersayang walaupun tiada sesiapa menyayangi anda…hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...