nak ikut.....

Friday, March 19, 2010

Rancangan Adik-adikku patut diteruskan

Malam tadi, seperti biasa aku hanya duduk dirumah sahaja…malas untuk keluar…lebih baik duduk dirumah menonton television..di samping dapat menghilangkan rasa penat…sepanjang hari berada di pejabat…

Sedang aku leka menonton tV, tetiba tangan aku boleh tertekan remote control ke siaran TV1 yang jarang benar aku tengok (tv1 dan tv2, aku rasa perlukan suatu perubahan yang besar untuk menarik minat aku menontonnya)…ketika itu sedang bersiaran pertandingan peringkat akhir rancangan realiti ‘adik-adikku’…. Peserta kedua sedang membuat persembahan….aku terus terpaku pada rancangan itu sehingga habis….macam tak percaya kan??heheh…tapi itu lah realitinya…aku rasa rancangan ‘adik-adikku’ ini merupakan antara rancangan realiti terbaik yang pernah dibuat di Malaysia dan ia perlu dikekalkan…7 orang kanak-kanak yang layak sampai ke peringkat akhir ini semuanya bagus-bagus belaka… Juaranya, aku dah boleh agak lebih awal lagi…kerana persembaannya yang paling mantap..tetapi tempat kedua-dan ketiga aku tersalah teka…tersasar sedikit hehehe.. Apa-apa pun tahniah lah…

Johan: Muhammad Wajih Zakwan
Tempat ke-2: Muhammad Qayyim Nizar
Tempat ke-3: Muhammad An-Naim

surat khabar ni macam tau-tau je pemenangnya...gambar disusun ikut turutan dari kiri hehhe

p/s: rasa menyesal pula tidak ikut rancangan ini dari awal lagi…perlu cari kat youtube nie…heheh

7 comments:

own said...

Betul, betul, betul..bagi aku rancangan adik-adikku ini perlu diteruskan. Kebetulan malam final malam tadi aku ada pergi. Aku sampai program baru start tapi aku dah tak boleh nak duduk sebab kerusi semua dah penuh. Apa-apa pun walaupun duk kat tepi pintu berhimpit2 aku tetap besat bila peserta pertama adik Naim buat persembahan aku dah tergelak bila dia cakap cina dan india..hehe..Dan bila Wajih buat persembahan lagila...apa pun tahniah kepada semua peserta dan kpa KJ KUN bagi ruang aku komen..heeeh.tahnks bro..

own said...

Pembetulan..Baris kelima,...aku tetap rasa best..

~RoY @ AzRuL~ said...

rncgn ni psl ape?? bakat persembahan ape2 pun?

Anonymous said...

aku ingatkan rancangan nasyid ke baca quran ala2 imam muda @ oasis tu ke kan...ngeh3

KJ-kun said...

own:wah bagusnya pergi tngok secara live...semoga smgt tu terus berkekalan..
p/s:komen lah bnyak2 lg hehehe

roy: rncgn pidato kanak2 mengenai islam...agak menarik..

red: ptndgn pidato ni....tp asas dia sama lah berkaitan islam

Anonymous said...

persembahan selingan peringkat akhir,yg mana mengungkapkembali perdana menteri malaysia,tidak sepatutnya Tun Hussein Onn ditinggalkan dalam persemabahan itu,adalah satu yg mengecewakan.

KJ-kun said...

betul2 setuju sgat...sebab pengacara kata 6 orng perdana menteri tetapi hanya jadi 5...terkejut gak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...