nak ikut.....

Monday, May 10, 2010

Aku boros??

Dalam akhbar utusan malaysia hari ini mengatakan lelaki muda boros, dan sekarang ini aku masih muda…jadi kesimpulan mudahnya aku boros la…..

Persamaan dalam ungkapan matematik

Lelaki muda = boros
Aku = lelaki muda

Maka, kesimpulannya:- aku = boros




Aku rasa tidak sama sekali, aku rasa kaum wanita lebih boros berbanding lelaki kerana mereka suka membeli belah..(ini hanyalah pendapat aku je, jika tak puas hati boleh la bagi komen…heheh).. aku rasa paling kurang pun setiap bulan, gaji mesti habis kat pakaian, barang-barang make-up, kasut, beg tangan dan sebagainya… Kalau ada pun lelaki yang boros, mereka boros pun adalah kerana wanita….contohnya bila pergi berdating, lelaki yang tolong bayarkan, bila merajuk, perlu kan coklat, bunga, teddy bear dan sebagainya untuk memujuk.. kalau setakat pujuk dengan air liur je….mana mahunya dilayan…(ini bukan lah berdasarkan pengalaman aku yea…heheh)… setiap bulan…berpuluh-puluh ringgit di habiskan untuk kredit telefon, bergayut…. Sebab itu lah lelaki muda boros..
Aku terjumpa ini, semasa search kat en google ....heheheh

6 comments:

Hizami Li said...

wakakaka.
habis la kalau wanita baca.
;)

Anonymous said...

weei~ itu equation lapuk daa.. x leh nak pakai;p

sekarang ni, yg betulnya, yg dlm akhbar tu la..wahahah;p

Unknown said...

wanita@pompuan dah baca, ok!
i agree with ReD ..equation 5 tu dh lm la..tinggal equation 1st tu je yg btol..hehe

Anonymous said...

TQ cik ani..muehehe ;p

Unknown said...

hahahah en hizami anda sokon mana?? hahah cnfirm sokong aku kan?? heheh

hans said...

ada time aku rasa aku boros
tapi ramai kata aku nih pandai jimat
pelik juga

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...